Slecht weer!! Nu planten binnen door laten bloeien of lekker buiten laten staan (TOPROT).

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • machiel
    Retired
    • Jun 2011
    • 42

    #1

    Slecht weer!! Nu planten binnen door laten bloeien of lekker buiten laten staan (TOPROT).

    Korting op 420shop
    Heb dus me plantjes lekker buiten staan maar sommige moeten miss nog wel effe. Is het dan slim om ze gewoon buiten te laten staan inverband dat het slechter weer begint te worden. Krijgen ze dan niet toprot door de regen. Iemand zij tegen me om hem dan binnen door te laten groeien maar is dit wel goed voor de plant .
    alvast bedankt voor de reply!
  • budha54
    Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2013
    • 717

    #2
    Re: Slecht weer!! Nu planten binnen door laten bloeien of lekker buiten laten staan (TOPRO

    Ik zet ze snacht's binnen , het is mistig !wil ze nu droog houden !! bij regen worden de toppen niet meer droog ! gevolg SCHIMMEL , je afbloeien in een schuur of tent zou ideaal zijn , maar dat gaat zo moeilijk met planten van 2 meter groot !

    Comment

    • machiel
      Retired
      • Jun 2011
      • 42

      #3
      Re: Slecht weer!! Nu planten binnen door laten bloeien of lekker buiten laten staan (TOPRO

      Dus gewoon binnen zetten savonds als dat mogelijk is ? Heeft gister ook geregend en ben erg bang voor toprot. Wil ze graag nog allemaal roken

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Slecht weer!! Nu planten binnen door laten bloeien of lekker buiten laten staan (TOPRO

        Yep, binnen zetten en 600W hps erop.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • roel213
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2011
          • 279

          #5
          Re: Slecht weer!! Nu planten binnen door laten bloeien of lekker buiten laten staan (TOPRO

          hoe groot zijn je planten ??

          kan je ze in je schuur zetten
          wel ff zorgen dat je een goeie lamp heb

          gr su6

          Comment

          • SweetMango
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2013
            • 1252

            #6
            Re: Slecht weer!! Nu planten binnen door laten bloeien of lekker buiten laten staan (TOPRO

            Zet ze zelf s'avonds binnen en als het gaat regenen. Voor de rest staan ze buiten.
            sigpic

            Comment

            • machiel
              Retired
              • Jun 2011
              • 42

              #7
              Re: Slecht weer!! Nu planten binnen door laten bloeien of lekker buiten laten staan (TOPRO

              Ga dat zelf ook proberen. Heb geen lamp voor de planten en het past nog net binnen.
              Opzich zou dit ook voor stress kunnen zorgen,
              zit er daarom aan te denken om miss 's avonds een zeil te doen voor de regen. Heb dus 2 opties

              Comment

              • roel213
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Sep 2011
                • 279

                #8
                Re: Slecht weer!! Nu planten binnen door laten bloeien of lekker buiten laten staan (TOPRO

                een zeil zou ik niet doen dan verstik je je planten mee
                en krijg je zeker toprot

                binnen maakt niet uit als je maar 12/12 aanhoud

                ik zette ze in me schuur ven er bij voor de circulatie
                en smorgen's weer naar buiten bij slecht weer binnen laten wel de deur open doen

                gr su6

                Comment

                Bezig...