oogsten?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • baldie
    Advanced Stoner
    Member
    • Jan 2013
    • 58

    #1

    oogsten?

    Korting op 420shop
    Heb hier 2 jack herrer's staan , 1ervan denk ik is bijna goed. Zou ik deze al oogsten volgend weekend?

    DSC01191.JPGDSC01192.JPGDSC01193.JPGDSC01194.jpgDSC01195.JPGDSC01196.JPGDSC01198.JPGDSC01200.JPGDSC01201.JPGDSC01202.JPG
  • dwangaap
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Sep 2013
    • 8

    #2
    Re: oogsten?

    Ikzelf zou zeker nog even wachten met oogsten, maar iedereen heeft hier zo zijn eigen mening over. Als er wat mee bruine haartjes tussen zitten zou ik pas oogsten. Mocht je voor die tijd al enige vorm van toprot aantreffen of wat dan ook dan zou ik wel meteen alles maar eraf halen. Maar voor wat ik zo van de foto's zie kan die nog wel een paar weekjes blijven staan. Succes!

    Comment

    • Dylero
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Sep 2011
      • 280

      #3
      Re: oogsten?

      1-2 weken zou ik zeggen nog
      2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

      Comment

      • Gamm
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • May 2012
        • 1610

        #4
        Re: oogsten?

        Oorspronkelijk geplaatst door dwangaap
        Als er wat mee bruine haartjes tussen zitten zou ik pas oogsten.
        Volledig verkeerd!! Het werd al honderden malen gezegd dat kijken naar de haartjes niet van toepassing is.

        Wanneer oogsten?
        sigpic
        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #5
          Re: oogsten?

          Er zit meeldauw op je bladeren zie je da zelf niet kijk is naar de witte kleine plekjes op je balderen
          Zou hem zo snel mogelijk om doen als ik jou was want tegen meeldauw begin je nu niks meer zeker niet bij zoveel plekjes
          God was never on your side..

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: oogsten?

            Nog lang niet klaar inderdaad.
            wel meeldauw.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • edenpro
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2011
              • 208

              #7
              Re: oogsten?

              Jammer van de meeldauw anders had ik nog 2,3 weken gewacht, Ik zou er dan ook maar nu aan beginnen..
              The gras is greener at my side

              Comment

              • baldie
                Advanced Stoner
                Member
                • Jan 2013
                • 58

                #8
                Re: oogsten?

                dan toch maar in het weekend werk van maken

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Re: oogsten?

                  Zonde. Gaat niet echt potente wiet van komen dan.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • baldie
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • Jan 2013
                    • 58

                    #10
                    Re: oogsten?

                    tja, heb al eens bekeken met een vergrootglas en die zijn zo goed als klaar

                    Comment

                    • Gamm
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2012
                      • 1610

                      #11
                      Re: oogsten?

                      Oorspronkelijk geplaatst door baldie
                      tja, heb al eens bekeken met een vergrootglas en die zijn zo goed als klaar
                      Ben je daar zeker van? Volgens mij moeten deze nog een aantal weken...

                      Maar zoals eerder gezegd, best niet te lang wachten met oogsten in verband met die meeldauw.
                      De wiet zal jammergenoeg wel wat minder potent zijn.

                      Zonde, is verder een mooie plant hoor en al zeker voor zo'n klein potje
                      sigpic
                      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                      Comment

                      • stressloos
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Aug 2013
                        • 33

                        #12
                        Re: oogsten?

                        Mooie plant, lijkt op een van mijn planten, die nog erg klein was, toen ik de rest op 12/12 zetten dat ik hem zelf heb laten switchen naar bloei, maar nu zit ik met hetzelfde, de andere 2 planten zijn al klaar en deze is aardig groot geworden, maar de topjes zijn erg klein, bij jouw ook zo te zien, na het drogen worden ze nog zeker de helft kleiner, ik zou hem nog laten staan, alleen weet ik niet of je plantje gaat rotten, ben geen expert, maar die van mij mag nog ff staan, ziet er hetzelfde uit, zie ook wat rups sporen op je bladeren, maar dat is niet erg.
                        Had op 1 plant meer dan 10 rupsen, slakken etc. maar de planten zijn sterk genoeg nu om daar van te schrikken.
                        Ik heb die van mij semi buiten nu en een sterke bureaulamp van phuilips eronder, hoop dat hij nog verder ontwikkeld, heb je die van jouw 12/12 gezet?

                        Comment

                        • Gamm
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • May 2012
                          • 1610

                          #13
                          Re: oogsten?

                          Oorspronkelijk geplaatst door stressloos
                          zie ook wat rups sporen op je bladeren, maar dat is niet erg.
                          Dit heet meeldauw, is een schimmel, is wél erg voor je plant en tevens nefast voor je gezondheid wanneer je het oprookt...
                          sigpic
                          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                          Comment

                          Bezig...