Toprot.. Wat te doen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Rude
    Senior Stoner
    Member
    • Jun 2013
    • 26

    #1

    Toprot.. Wat te doen?

    Korting op 420shop
    Hey iedereen,

    ik heb sinds deze week toprot geconstateerd in mijn beide planten
    Nu heb ik een paar dagen terug alles wat beschimmeld bruin/grijs was eruit geknipt, echter heb ik het idee dat de schimmel zich doorzet want ik heb er vandaag weer wat uit moeten knippen..
    Ik wil ze eigenlijk nog even laten bloeien omdat de trichomen voor zover ik kan zien nog niet echt amberkleurig zijn.
    Wat is wijs om nu te doen? Toch nog laten uitbloeien of alles eraf?

    Nog ff een foto'tje van hoe de toppen eruit zien (zonder rot ) sorry voor de slechte kwaliteit..

    24 okt. 2013 15-52-13.jpg24 okt. 2013 15-52-33.jpg24 okt. 2013 15-53-01.jpg
  • wietsmoker93
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Oct 2013
    • 11

    #2
    Re: Toprot.. Wat te doen?

    Ik zou snel oogsten voordat alles wegrot.
    Die planten zijn al wel redelijk rijp. ( De mijne hadden minder bruine haren en ik word er knetter stoned van! )

    Comment

    • stafford
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2009
      • 2382

      #3
      Re: Toprot.. Wat te doen?

      @wietsmoker dat komt door de milky trichomes,die dus in grote mate er waren.

      @rude hoelang bloeien ze inmiddels?

      Comment

      • Rude
        Senior Stoner
        Member
        • Jun 2013
        • 26

        #4
        Re: Toprot.. Wat te doen?

        Stafford Ze bloeien nu iets meer dan 6 weken.

        Comment

        • stafford
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2009
          • 2382

          #5
          Re: Toprot.. Wat te doen?

          Ok,let goed op de toppen,
          En spoel de plant met water,
          1weekje

          Mocht je plekjes zien terugkomen oogst haar dan gelijk.

          Comment

          • Rude
            Senior Stoner
            Member
            • Jun 2013
            • 26

            #6
            Re: Toprot.. Wat te doen?

            thanx Stafford Ik was inderdaad al begonnen met spoelen.
            Ik hoop dat er zich deze week geen rot meer ontwikkelt.. We zien het nog ff aan.

            Comment

            • Rude
              Senior Stoner
              Member
              • Jun 2013
              • 26

              #7
              Re: Toprot.. Wat te doen?

              Planten gisteren omgehakt, gezien ik bang was dat alles eraan ging door de toprot.
              Ze hangen nu dus te drogen

              Comment

              Bezig...