Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het begin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Het begin

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Ik ben hier net nieuw enzo, ook helemaal nieuw met het zelf groeien.
    Een paar keer wat gerookt, wil later dit jaar dus zelf beginnen. Ergens rond de tijd dat ik buiten kan beginnen graag.
    Sinds ik nog bij mn ouders woon even hopen op hun toestemming ...
    Ik heb dus een beetje rond gekeken naar wat ik zou willen proberen, het liefst meerdere soorten, om een beetje af te wisselen.
    Ik kwam uit op deze en vroeg me af of dat het proberen waard was of dat ik beter wat anders kon doen.
    The church - Green house
    Hollands hope - Dutch passion
    Blueberry - Huismerk (bij wietzaadjes.nl)
    White widow - Huismerk (ook wietzaadjes.nl)
    daarnaast komt er volgens mij nog een gratis zaadje bij maar ik heb geen idee welk soort dat is.
    Hopelijk kunnen jullie me wat verder helpen qua keuze, alvast bedankt ^_^!

    #2
    Re: Het begin

    Je hebt nog genoeg tijd om je keuzen te maken want het buienkweekseizoen is net afgelopen.

    Echter moet je dit niet doen zonder toestemming van je ouders. guerilla is ook geen oplossing want waar ga je die planten drogen?

    Comment


      #3
      Re: Het begin

      Heb de komende maanden toch nog geen tijd voor het bijhouden van de plantjes, ik weet gewoon al hoe het gaat als ik later pas bepaal het te doen want dan kom ik halverwege het buitenkweekseizoen aan met het idee om dit toch nog te doen ...
      Qua toestemming komt het wel goed, zolang het niemand thuis lastig valt.
      Maar wat ik me af vroeg, zouden die soorten goed zijn om mee te beginnen of toch iets anders proberen...?

      Comment


        #4
        Re: Het begin

        er zijn maar (en ik sla er naar he, ik heb geen idee hoeveel precies) 1500 soortjes waaruit we kunnen kiezen om jou voor te stellen ..

        wat rookte je al en wat vind jij daarvan het beste .. die is alvast een leuke om naar uit te kijken.

        een eerste keer met autoflower soortjes in volle grond is vast ook leuk om te beginnen, je hebt echt keuze over .. wil je iets zoet, iets zuur, iets wit, rood of zelfs paars? wil je iets sterk of iets zacht .. details zijn niet onbelangrijk.

        jij kiest, weten wij veel wat jij lekker vind ..

        bovendien worden autoflowers niet zo heel groot / oogst je ze normaal relatief snel / minder kans op problemen met je buurt (al ruikt het nog steeds naar wiet )

        veel leesplezier en succes met het overtuigen van je ouders

        Comment


          #5
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Het begin

            Heeft iemand trouwens enig idee welk soort je krijgt bij wietzaadjes.nl? Als het overeenkomt met eentje die ik nu erbij heb vervang ik die met amnesia, sinds die en white widow de enige zijn die ik echt geproefd heb ()

            Comment


              #7
              Re: Het begin

              White widow.

              Deze:QNQ2012059.jpg
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Het begin

                In dat geval vervang ik misschien de white widow met amnesia in de hoop dat ik dan een gratis white widow zaadje krijg, of is amnesia wat te moeilijk om mee te beginnen sinds ik op sommige plaatsen lees dat die wat moeilijker is ?

                Comment


                  #9
                  Re: Het begin

                  Die heeft lang nodig om af te bloeien, met kans op toprot tegen het einde van het seizoen..... Beter indica soortjes of autoflowers. Geven je meer kans op geslaagde oogst.

                  Succes!!
                  Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                  Comment

                  Bezig...
                  X