Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

konijntjes?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    konijntjes?

    Korting op 420shop
    ik ben van plan in een bos te planten en nu is mijn vraag of konijntjes of andere wilde dieren mijn plant niet zullen opeten of beschadigen?

    bij voorbaat dank

    #2
    gwoon effe wat kippengaas eromheen totdat ze een beetje volume hebben en klaar ben je

    Comment


      #3
      en het is noodzakelijk met konijnen in de buurt? want zo kippenhaas valt ook weer op aangezien het niet natuurlijk is....

      Comment


        #4
        ik neem aan dat je ze niet echt in het zicht zet dus zal dat wel loslopen en nogmaals et is maar totdat je planten wat groter zijn.

        Comment


          #5
          eigenlijk wel int zicht want anders vangen ze geen licht, in midden van een bos, open plekj waar er geen bomen staan

          Comment


            #6
            je kan de kippen gaas camofleren door het groen te spuiten en bladeren erom heen doen

            Comment


              #7
              Graaf je kippegaas wel 20cm in want die beestjes kruipen er gewoon onder . Ze gaan de worteltjes van de plant gaan opzoeken en die opeten.
              Mijn manier om van de beestjes af te geraken: Ik leg mij op 100m met mijn sniper en voor de rest moet ik er geen tekeningetje bij maken denk ik .
              Heel lekker met pruimpjes die beestjes . Moet je eens geprobeerd hebben.
              Greetzzz

              Comment

              Bezig...
              X