Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke zaadjes neem ik het best?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Welke zaadjes neem ik het best?

    Theorie is anders dan de praktijk.

    We zijn er nu toch waarom dan niet ff checken.
    Controle kan geen kwaad toch.
    Kijken of er andere planten aanwezig zijn op het eigendom doen ze meestal toch wel.

    Heeft u nog meer planten?
    Nee meneer.
    Mogen we dan even binnen kijken.
    Nee meneer.
    Oei wel verdacht. (paar uur later gaat de bel weer)

    Ze krijgen zo'n bevel wel hoor als je ze niet overtuigd krijgt.
    Meestal zijn rookies overrompeld en dat zien ze...


    Ik heb hier eigenlijk een verschillende mening over.
    Ik heb altijd binnen en buiten gehad maar goed ik zet er dan wel geen 300.
    Buiten wordt altijd goed overlegd met de buren das noooit een probleem geweest op rippers na.
    Binnen heb ik laatst een tegenvaller gehad maar mijn buren zijn verhuids dus ik durf het nu weer aan na ong een jaar omdat ze zijn verhuisd.

    Er ligt altijd gevaar op de loer mensen...
    Of je nu alleen binnen of alleen buiten of beide of invitro doet.
    Overal zitten risicos aan. (kost alleen veel geld als ze je pakken) en dat hebben de meeste nou juist niet achter de hand.
    Ik ook niet meer na vorig jaar...... +/- 10.000 euro heeft me dat grapje gekost. Ik had nog wel wat kilos black domina in potten zitten... Mooi dat ze tegenwoordig ook je begraven materiaal vinden! Meerendeel verliest ook zijn of haar wonruimte wat mij niet overkomt omdat mijn huurbaas dat niet boeit. Is mijn probleem niet zegt hij altijd.

    Maar knallen moeten we toch!
    Als rookie zou ik niet beiden doen. Pas op ook een klein foutje kost al gauw 1000euro...
    Last edited by Sudoma; 9 January 2014, 22:29.

    Comment


      #17
      Re: Welke zaadjes neem ik het best?

      zou als ik jou was voor een autoflowert gaan, is makkelijk en snel, word niet al te hoog, en als zij wel de hoogte bereikt die je niet wil, buig of knak je 'm gewoon!
      maar als je binnen kweekt, heb je daar nog geen soortje gehad die aan jou eisen voldoet ook voor buiten?

      Comment


        #18
        Re: Welke zaadjes neem ik het best?

        Dacht ook aan autoflower. Zo hoeft hij ook niet te wachten tot het einde van het jaar.

        Redelijk veel keuze aan autoflower tegenwoordig.

        Comment


          #19
          Re: Welke zaadjes neem ik het best?

          Denk da die vraag toch wel 350 keer is voor gekomen welke zaden zou ik is nemen
          God was never on your side..

          Comment


            #20
            Re: Welke zaadjes neem ik het best?

            Ik ben een tijd geleden bij Urban geweest en heb me daar een bulk aan varieteiten zaden van oa; kerstomaat, pepertjes en div bladgroente aangeschaft.
            Aangezien ik nogal graag speciale soortjes rook leken deze me zeer geschikt. Zeker omdat er bij sommige ook zeer hoge opbrengsten te verwachten waren, enkelen uitermate resistent tegen schimmels en daarmee uitermate geschikt voor ons klimaat.. Er zat zelfs een een kerstomaten ras die als echte "kindermagneet" bestempeld werd.
            Met die "kindermagneet" ben ik gelijk bij de plaatselijke hangjeugd rondgegaan en die waren er idd weg van, smaakte verfrissend konden ze me melden.
            Een echte aanrader wat dat betreft en voor €3,- per 20 zaadjes kun je je ook nog eens een foutje veroorloven als twijfelaar..

            Succes met de keuze voor je groentetuintje!

            Comment


              #21
              Re: Welke zaadjes neem ik het best?

              Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
              Denk da die vraag toch wel 350 keer is voor gekomen welke zaden zou ik is nemen
              Ach ja elk jaar zijn er betere en andere kruisingen. Ik vraag het me ook elk jaar opnieuw af.
              Zaad van 10 euro of juist 100euro per 5. Er is zoveel te krijgen dat je beter gewoon kunt vragen want voor de beginners zijn er zoveel topics dat ze door de bomen het bos niet meer zien.

              Comment


                #22
                Re: Welke zaadjes neem ik het best?

                Waarom worden dan altijd de oude soortjes aangeprijst ? Omdat men vraagt naar ervaring ?
                En je gelooft iemand op z'n blauwe ogen als hij zegt "koop mijn soortje, dat is de beste keus" ?
                In zo'n topic krijg je ook altijd verschillende antwoorden. Zo blijft het een bos om uit te kiezen.
                Nahja, ik zal wel te veel nadenken.

                Ik zou onzekere twijfelaars willen aanraden vooral (complete) kweekverslagen door te kijken. (en eventueel die andere tientallen topics met dezelfde vraag)
                Dan zie je hoe de plant groeit en bloeit, en wat je ongeveer aan oogst kunt verwachten.
                En als je 't dan nog niet weet, vraag jezelf af welke wiet je normaal in de shop zou kopen.
                De keuze is echt niet zo moeilijk als je maar bereid bent om er wat tijd in te steken, dat is het best waard want je gaat 3-4-5-6 maanden met die plantjes bezig zijn.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #23
                  Re: Welke zaadjes neem ik het best?

                  ergens heb je gelijk. Ik lees en denk ook teveel.

                  Verslagen lezen is idd geen slecht idee.
                  Dan weet je iig bij die soort wat je eraan hebt.

                  Comment

                  Bezig...
                  X