Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Apollo 13, een stukje plastic en een ouwe sok.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Apollo 13, een stukje plastic en een ouwe sok.

    Korting op 420shop
    dag beste mensen...

    ik heb totaal geen ervaring met het kweken van wiet, en ben dan ook al enige tijd bezig met het zoeken van informatie op internet, en nu ben ik op dit forum gestuit prachtig!

    ik heb een budget van, zeg maar, nul euro. oftewel het wordt een apollo 13 project: een stukje plastic en een ouwe sok, en het toch redden nou heb ik ook nog eens geen idee wanneer ik ga beginnen met mijn eigen plantjes, vooral omdat ik geen idee heb waarmee ik moet beginnen en hoe ik dat ga doen met bovengenoemd budget

    het plan is dus zo'n beetje om met nul middelen toch een plantje uit de grond te krijgen, en met een beetje mazzel zelfs een beetje .

    het gaat hier voornamelijk om het project, niet om de wiet. ik hoop dus dat we er wat van kunnen maken

    en natuurlijk ga ik hier (hoe kan het ook anders) hele domme vragen stellen, maar ik hoop toch dat ik er (sarcasme toegestaan ) een antwoord op krijg.

    cheerzzz

    LAATSTE UPDATE: 31-03-2008.

    Gekochte zaadjes: South India x Skunk, gekocht bij High Five te Almere.

    Verslag van het proces:

    Dag 1 (03-02-2008)Dag 2 (04-02-2008)
    Cellofaantjes verwijderd, zie nog geen plantje.

    Dag 3 (05-02-2008)
    Heb ook maar een zaadje in een glaasje water gedaan om te zien hoe dat gaat verlopen, tis immers een kweekje om te experimenteren en te leren

    Dag 10 (12-02-2008)Dag 15 (17-02-2008)
    Vandaag weer terug, en mn plantje schiet echt de lucht in, nog geen blaadjes of wat, alleen een lang steeltje met een ielig knopje er aan.
    Sorry voor de kwaliteit, maar ik heb even geen andere camera, hier toch de eerste foto's:




    Dag 20 (22-02-2008)