Het begint te jeuken...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • xslt66x
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Oct 2009
    • 305

    #1

    Het begint te jeuken...

    Korting op 420shop
    Beste JDers, het is een tijdje stil geweest rondom mij en me planten.
    Maar het begint alweer te kriebelen, helemaal met het lekkere weer van de afgelopen dagen.

    Zou het onverstandig zijn om nu al een AF kweekje buiten te beginnen?
    Heb echt moeite met mezelf inhouden.. Alles staat al klaar haha

    Groene groeten xslt66x


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  • royalcheese1grow
    Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2013
    • 672

    #2
    Re: Het begint te jeuken...

    De meningen over de weersvoorspellingen zijn nogal wisselvallig bij wijze van spreke
    Maar als jij echt niet meer kunt wachten en het risico wilt nemen dat het niet meer gaat vriezen,
    en dat je plantje het goed gaat doen kun je het op eigen risico wel wagen
    wie niet waagt wie niet wint.
    Ikzelf wacht mezelf nog een paar weekjes voor ik eraan begin

    Comment

    • de oerhippie
      Ultra Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Aug 2011
      • 2132

      #3
      Re: Het begint te jeuken...

      Als je ruimte genoeg hebt kan je t weertje nog even aankijken ...niet op t balkon hier, die keus kan ik niet maken dus ben vast begonnen...de hippie
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

      Comment

      • xslt66x
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Oct 2009
        • 305

        #4
        Re: Het begint te jeuken...

        Lastige keuzes, morgen maar ontkiemen dus! Haha thanks allemaal.. Nu durf ik het helemaal aan als ik hoor dat mensen al bezig zijn! Greetz


        Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

        Comment

        Bezig...