Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Starten en potgrond? Guerilla-kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Starten en potgrond? Guerilla-kweek

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Starten en potgrond? Guerilla-kweek

    hallo,

    1. zelf heb ik nu een aantal plantjes staan die aan het voor groeien zijn ! zodra die groot genoeg zijn zet ik ze op mijn spot...

    2. ik heb een gat gegraven en vervolgens wat potgrond gemengd met de grond die er al ligt !

    ik hoop dat je er wat aan hebt !

    hodjob,

    Comment


      #3
      Re: Starten en potgrond? Guerilla-kweek

      Best planten na de ijsheiligen. Dit is zowat rond 15 mei. Dan heb je normaal gesproken geen vriesnachten meer.

      Reguliere planten (niet-autoflowers) beginnen pas te bloeien wanneer de dagen opnieuw korter worden.
      Het is dus goed mogelijk dat er 17 weken (en zelfs langer) nodig zijn tussen zaaien en oogsten.

      Wat potgrond door de aarde mixen is altijd goed. Indien je niet met zakken grond wil zeulen kun je eventueel tijdens de wintermaanden wat visafval op je plek gaan gooien. Hiervoor is het nu natuurlijk al iets te laat.
      sigpic
      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

      Comment


        #4
        Re: Starten en potgrond? Guerilla-kweek

        Ik ben half maart al begonnen. Gaat goed buiten. Eentje maand sinds zaaien in stekgrond en 2 sinds 2 weken. Alles staat dacht en nacht buiten. Gaat misschien wat trager, maar ze doen het goed.

        Succes!

        Comment


          #5
          Re: Starten en potgrond? Guerilla-kweek

          Topic verplaatst naar Vragen buitenwiet kweken
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment

          Bezig...
          X