waarom krult er 1 blaadje om?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • doobieashtray
    Senior Stoner
    • Apr 2014
    • 42

    #1

    waarom krult er 1 blaadje om?

    Korting op 420shop
    20140423_163258[1].jpg

    wie kan mij vertellen waarom er 1 blaadje omkrult en smaller is dan de ander..? t ziet er een beetje zielig uit eigenlijk
  • Shiva Ketama
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2014
    • 867

    #2
    Re: waarom krult er 1 blaadje om?

    Zoekt ie het licht?

    Comment

    • doobieashtray
      Senior Stoner
      • Apr 2014
      • 42

      #3
      Re: waarom krult er 1 blaadje om?

      staan gewoon buiten waar ze als er zon is ze er ook gewoon instaan

      Comment

      • Shiva Ketama
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2014
        • 867

        #4
        Re: waarom krult er 1 blaadje om?

        Blaadje volgt mss wat mee op zoek naar de zon om zoveel mogelijk licht op te nemen.

        Comment

        • doobieashtray
          Senior Stoner
          • Apr 2014
          • 42

          #5
          Re: waarom krult er 1 blaadje om?

          ow op die manier nja we laten moeder natuur haar gang maar gaan

          Comment

          • Shiva Ketama
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2014
            • 867

            #6
            Re: waarom krult er 1 blaadje om?

            Ze ziet er toch gezond uit anders. Welke soort is het?

            Succes ermee

            Comment

            • doobieashtray
              Senior Stoner
              • Apr 2014
              • 42

              #7
              Re: waarom krult er 1 blaadje om?

              royal dwarf is het.. verder ziet ze er gezond uit maar t was meer omdat dat de enige is die dat doet..

              maar misschien trekt dat gewoon weer weg.. en is het wat je al zei het licht zoeken

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              lekker laten groeien gewoon dus.. thnks khoop dat t iets moois gaat worden

              Comment

              Bezig...