Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla in bos

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Guerilla in bos

    Ik snoei de bomen* goed voor mijn licht en snoeien is gezond voor de bomen (y)

    Mijn vraag ging over buitenkweek dus volgens mij was dat hier dan wel gepast?

    Comment


      #17
      Re: Guerilla in bos

      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
      Ik weet niet hoe oud jullie zijn, maar een beetje respect voor de natuur en andermans eigendommen mag wel !
      Bomen kappen, grond stelen, vuilzakken ingraven...Gedraag je eens volwassen als je 18+ bent.

      Dit soort dingen kan echt niet !


      (je topic staat nog verkeerd ook. Er is een guerilla-afdeling op JD !)
      Waarom zou je zulke dingen ook doen? Dat is vragen om betrapt te worden. Als je guerilla gaat moet je je spot altijd opwaarderen.

      Mensen die in een maisveld van een boer kweken, dat zijn vandalen. Maar in een verlaten dennenbos een paar takken van bomen snoeien is niet misdadig! Behalve als het een privebos is (wat hier niet het geval is, lees vorige posts). Verder vraag ik me af waar jij leest dat er iemand van plan is om vuilniszakken in te graven? Plastic hoort niet thuis in de grond! Het word bedoeld om grond te vervoeren. Het enige misdadige dat ik tussen deze plannen kan vinden is het stelen van net bemeste grond. Maar zelfs dit kan je zodanig doen dat de boer het nooit zal weten en er geen hinder zal aan ondervinden.

      @ StonerHaze; Zijn de zaadjes vanNirvana ondertussenal binnen? En hoe gaat het met deMaster kush, hebben de andere 2 ook hun worteltje al geschoten? Grtz Scooby

      Comment


        #18
        Re: Guerilla in bos

        Oorspronkelijk geplaatst door ScoobyDope View Post
        Waarom zou je zulke dingen ook doen? Dat is vragen om betrapt te worden. Als je guerilla gaat moet je je spot altijd opwaarderen.

        Mensen die in een maisveld van een boer kweken, dat zijn vandalen. Maar in een verlaten dennenbos een paar takken van bomen snoeien is niet misdadig! Behalve als het een privebos is (wat hier niet het geval is, lees vorige posts). Verder vraag ik me af waar jij leest dat er iemand van plan is om vuilniszakken in te graven? Plastic hoort niet thuis in de grond! Het word bedoeld om grond te vervoeren. Het enige misdadige dat ik tussen deze plannen kan vinden is het stelen van net bemeste grond. Maar zelfs dit kan je zodanig doen dat de boer het nooit zal weten en er geen hinder zal aan ondervinden.

        @ StonerHaze; Zijn de zaadjes vanNirvana ondertussenal binnen? En hoe gaat het met deMaster kush, hebben de andere 2 ook hun worteltje al geschoten? Grtz Scooby

        als je de topic volledig leest zie je een paar post hierboven eerst plastic en daar je zand over....
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment


          #19
          Re: Guerilla in bos

          Oorspronkelijk geplaatst door betersanikke View Post
          Een put graven een vuilzak insmijten en dan potgrond er in kan normaal geen kwaad


          Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
          Klopt, had erover gekeken. Maar dit is de enige reactie van "betersanikke" in dit topic. Wat volgens het enige verkeerde is wat is hier gezegd is.

          Comment


            #20
            Re: Guerilla in bos

            Het enige misdadige dat ik tussen deze plannen kan vinden is het stelen van net bemeste grond. Maar zelfs dit kan je zodanig doen dat de boer het nooit zal weten en er geen hinder zal aan ondervinden.
            Er zou maar eens elke dag iemand naar jou huis komen, en elke keer 1 baksteen mee nemen.
            Maakt niet uit toch? is maar 1 baksteen..

            Dan praten wij wel verder over een jaar...
            En niet aankomen met ''Ja maar een huis is anders als grond dus dat kun je niet vergelijken'' want dan moet je daar eerst maar eens over nadenken
            If life keeps putting you down, You better stay high

            Comment


              #21
              Re: Guerilla in bos

              Scooby, ik heb 2mails gestuurt naar info@nirvana.nl over mijn 10zaden die ik niet kreeg en heb nog altijd geen antwoord gekregen.... --'
              wat master kush betreft, heb nog niet echt tijd gehad om er tijd in te steken.. 3 zitten in potjes in het tuinhuis

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Wat de rest betreft, mest en een huis is echt totaal anders ....

              Comment


                #22
                Re: Guerilla in bos

                Het gaat al achteruit met de hoeveelheid teelbare bodem (vnl organische stofgehalte).
                Zoek dan een oplossing met zelfgemaakte compost of zo. Bokashi is een systeem dat echt snel klaar is voor gebruik.

                Comment


                  #23
                  Re: Guerilla in bos

                  Wel raar dat mensen dan wel weer het goed vinden om in mais velden te planten..
                  sigpic

                  Comment


                    #24
                    Re: Guerilla in bos

                    Naaldbomen, eiken en varens duiden op een veel te zure grond! Vrees dat dit geen geschikte spot is hoor.

                    Comment


                      #25
                      Re: Guerilla in bos

                      Dan ga ik dus mogen graven en er goeie grond gaan indoen..

                      Comment


                        #26
                        Re: Guerilla in bos

                        Na 1dag
                        Er is nog 1tjedat moet bovenkomen en 1 dat nog in het water zit

                        https://www.dropbox.com/sc/4q831tayh0i5ql9/sjEesFBEES
                        Hier zijn ze
                        Last edited by StonerHaze; 4 May 2014, 14:41.

                        Comment


                          #27
                          Re: Guerilla in bos

                          Gefeleciteerd! Hoe stellen de plantjes het ondertussen? Heb je ze meteen op je spot gezet of laat je ze ook eerst even voorgroeien? Grtz

                          Comment


                            #28

                            Comment


                              #29
                              Re: Guerilla in bos

                              De linkse leeft nog half. Had ze vorige week in het bos gezet maar door de storm is de middelste afgekrakt, de linkse had een krak maar leefde nog en de rechtse was al dood toen ie bovenkwam want die groeide nietmeer en ligt nu tegen de bodem..

                              maar heb er thuis nog 2 staan die ik naar het bos doe vandaag, wel met een fles over omdat ze het anders ook niet overleven (inderdaad veel te veel strekking..)

                              deze week komen er normaal nog 30 toe dus hopelijk daar meer succes mee

                              Comment

                              Bezig...
                              X