Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraag over balkon kweekje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vraag over balkon kweekje

    Korting op 420shop
    Hey mede growers.

    Ik heb een probleempje.
    En vraag me af of jullie een oplossing hier voor weten?
    Ik heb dus 3 plantjes ontkiemt en inmiddels zijn ze al boven gekomen.
    Nu wilde ik ze op balkon ik heb ouwe mensen naast me dus dacht geen probleem ik woon er net en ken redelijk met ze opschieten.
    nu kwam ik er vande week even achter dat ze in een bewoners comisie of hoe je dat ook schrijf zitten.
    iemand een idee hoe ik mijn planten kan verbergen/bedekken zodat ik ze toch op balkon kan laten maar zodat ze er niet achter komen?

    ik hoor het zeer graag.

    Alvast bedankt.
    mvg.

    #2
    Re: vraag over balkon kweekje

    Uiteindelijk zullen ze gaan stinken Deze geur kun je niet weghalen hoor...

    Comment


      #3
      Re: vraag over balkon kweekje

      Ja precies das word ook een probleem ja. Kijk ik zat te denken aan folie maarja wat moeten ze gaan denken dat begrijpen ze gelijk waarscheinlijk. Is er dan egt geen oplossing ervoor.
      Ik wil loop van tijd een tent ik zit in een kelder gang waarvan mijn kelder precies een muur heb met paar gaten waar dus mooi aan en afvoer op gezet kan worden van me tent maar daar heb ik het geld nu even 1.2.3. Niet voor dus dat is latere zorg.

      Iemand toch een idee?

      Mvg

      Comment


        #4
        Re: vraag over balkon kweekje

        oh ooh oudjes in de bewonerscommissie...
        Pas maar op dan!

        Mss kan je ze wat verstoppen tussen andere planten, maar idd als ze gaan ruiken... wat dan?

        Comment


          #5
          Re: vraag over balkon kweekje

          Ja ik denk dat dat egt een probleem gaat worden en ik neem aan dat hun egt hun mond niet gaan houden.

          En precies wat jullie zeggen de geur word ook lastig te verdrijven

          Egt k#t heb ze al staan wat moet ik er nu mee.
          Mvg.

          Comment


            #6
            Re: vraag over balkon kweekje

            Ja misschien vragen of ze het erg vinden? Op begeven moment komen ze er toch achter lijkt me.
            Als het echt niet gaat kun je ze nog guerilla zetten..... maar zie dit wel als laatste middel

            Comment


              #7
              Re: vraag over balkon kweekje

              Ja vragen is een optie. Alleen dan maar hopen dat het niet rond gaat en vervolgens alsnog controlle krijg.
              het is een huur huis en ben niet vanplan ermee te stoppen is het binnen of buiten maak me niks uit wil na tijd kijken of ik tent kan halen zodat ik in kelder bezig kan maar daar zit ik weer met stroom probleem omdat die stroom waarscheinlijk tot een lichte max gezekerd is.

              Mvg en heel erg bedankt voor het mee denken

              Comment


                #8
                Re: vraag over balkon kweekje

                je geeft die ouwe gewoon een fles jong jenever en je hebt het er over

                succes er mee

                Comment


                  #9
                  Re: vraag over balkon kweekje

                  Haha das wel een goeie inderdaad. Neej ik denk dat ik me erbij neer moet leggen en ze voor het raam zetten en dalijk in me kelder een tentje zetten als de afzuiger maar niet te veel geluid maak dan want anders heb je dat weer en natuurlijk of het uberhoud kan kwa stroom.

                  Super voor de reactie.s ben bang dat ik me erbij neer moet leggen want als die ouwe het er toch niet mee eens is ben ik zo de sjaak ben ik bang voor. Guerilla vind ik ook wel leuk maarja de overlevingkans van je plantjes is volgens mij wel heel laag. Het zijn 2 autoflowers 1 fruit automatic en een lemon skunk autoflower en dan 1 powerplant normaal.

                  Mvg

                  Comment


                    #10
                    Re: vraag over balkon kweekje

                    Koop 80 tomaten (bij etos verschillende maten em kleuren, en hang die chizzle in je plantjes als n kerstbal... Koop af en toe n bakkie op de markt voor die mensjes :thumbup:

                    Suc6

                    Verstuurd van mijn GT-I90637488484828384870 met Tapatalk

                    Comment


                      #11
                      Re: vraag over balkon kweekje

                      In vervolg goed denken voor je er aan begint is mn enige raad.. Niet slecht bedoeld hoor. Maar al zet je bomen op je balkon gaan ze het volgens mij nog ruiken..
                      Plantjes guerrilla zetten, zodat niemand weet dat je kweekt. En als je geld hebt binnen beginnen.

                      Gr

                      Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                      -

                      Comment


                        #12
                        Re: vraag over balkon kweekje

                        Als je nog van plan bent om binnen een tentje te zetten, zou ik nou niks op je balkon zetten. Nu kun je goed met de buren opschieten, als je dat verneukt door die planten. Word het straks helemaal leuk als ze dan ook maar iets van onraad ruiken hang je weer!
                        Grow bitch! Grow!

                        Comment


                          #13
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: vraag over balkon kweekje

                            Ik denk dat je weinig keus hebt.
                            Mijn buren weten het, maar dat is in een tuin.

                            Ik denk trouwens dat vrijwel de hele straat het wel weet, maar ik woon in een buurt waar dat geen probleem is.
                            Ik ben ook niet de enige.

                            Stiekum op je balkon gaat niet werken.
                            Lets not criticize but legalize

                            Comment


                              #15
                              Re: vraag over balkon kweekje

                              Ik hoop dat je snel een gepaste oplossing vind.... zou zonde zijn van de plantjes anders!

                              Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

                              Comment

                              Bezig...
                              X