Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help...

    Korting op 420shop
    Hallo,
    heb paar jaar terug wel eens met lamp gekweekt en lukte aardig.
    Nu had ik even terug een zaadje amnesia autoflowering gekregen. Ik laat em ontkiemen, stop em in een potje met de juiste voeding, hij komt kijken, en 2dagen later wordt het alleen slechter en slechter.

    Kan iemand mij zeggen wat er scheelt ?

    Ter info: de zon komt op, hij heeft vollebak licht, gaat onder, nog vollebak licht.
    Hij staat op vensterbank voor het raam waar hij continu volle zon heeft.


    Hoop dat iemand me helpt...

    10346677_10203120915516878_36213470_n.jpg10356673_10203120915556879_750245603_n.jpg10370632_10203120914956864_32183071_n.jpg10374292_10203120914876862_470247100_n.jpg10388492_10203120915436876_614932003_n.jpg

    #2
    Re: Help...

    Je moet 'm even onthelmen denk ik.
    Soms blijft er daarna nog een vliesje zitten, dat moet er ook af.

    Heb je 'm op z'n kop geplant ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Help...

      Nee hoor worteltje naar beneden en kopje een milimeter onder aarde. Snap het niet, kan ik hem nog redden ?

      Comment


        #4
        Re: Help...

        Ja, dat is op z'n kop.

        Helmpje moet je eraf pielen.
        Zoals ik hierboven beschreef.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Help...

          Oke bedankt, hoop dat het helpt. Na het onthelmen mag ik hem gewoon laten staan recht in de zon op dit moment ?

          Comment


            #6
            Re: Help...

            Wel beter even natsproeien dan laat het vliesje ook makkelijker los.
            Denk dat je hem nu even beter in een beetje schaduw zet

            Comment


              #7
              Re: Help...

              Foto van de plant zonder helm??o
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Help...

                Nog niet in de volle zon zetten! Zonkracht wordt nu te sterk,

                laat haar maar paar dagen voor het raam, als ze dalijk een beetje op kracht is zet je haar buiten in de schaduw,
                de 1e dagen gebeurd er vrijwel niks, dan gaat alle kracht ondergronds na het wortelgestelsel,
                als dat zover is zul je zien dat de plant gaat beginnen,
                succes met de auto amnesia , helaas moet ik je eerlijk zeggen dat ik meer negatief zag en las dan positief.....
                Er waren zelfs bij die 8gram droog haalde buiten met deze strain,
                maar die vertelde wel allemaal dat ze nog nooit zoon heftige wiet onder de naam amnesia hadden gehad.

                ik denk dat het beter is dat je nog een leuk soortje zet,
                mocht het niet goed gaan met deze al gun ik het je wel en hoop dat jij hier een mooie am af op de fotos gaat zetten met een mooie opbrengst en een top roker

                staff

                Comment


                  #9
                  Re: Help...

                  ik denk dat het klopt wat je zegt, er is inderdaad nog niks gebeurd, hij is alleen verzwakt en extreem donker groen flapjes, die zijn nog steeds toe, helmpje en velletjes zijn eraf, maar blijkbaar word ie wel wat steviger in de grond want hij staat nog wel steeds recht op. hopen dat ie het red en nog begint te groeien !
                  Alvast bedankt ik post nog even een foto'tje

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  phoe, ziet er toch best dood uit hoor, heb alvast ander zaadjes in watjes liggen....10346928_10203133717876929_1058792646_n.jpg

                  Comment


                    #10
                    Re: Help...

                    Oorspronkelijk geplaatst door Tzjee View Post
                    Ik laat em ontkiemen, stop em in een potje met de juiste voeding,
                    VOEDING ?! heb je daar je probleem niet al ..
                    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                    Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                    (running)

                    Comment


                      #11
                      Re: Help...

                      met voeding bedoel ik op dit moment enkel water...

                      Comment


                        #12
                        Re: Help...

                        Denk niet dat deze het nog haalt.
                        Je hebt hem zeker gelijk in de volle zon gehad??
                        En zo'n klein plantje moet je geen voeding of water geven.
                        Alleen sproeien in het begin is genoeg,
                        mits je het potje van tevoren goed hebt ingewaterd.
                        Veel gemaakte fout is teveel water geven

                        Comment


                          #13
                          Re: Help...

                          Klopt, mijn ander zaadje deed het beter, kwam snel boven grond, zag er goed uit, volle zon en na een dag alweer gekrompen en aan er verwelken... Door volle zon denk ik dat ze uitdrogen omdat de grond zo kurkdroog is. Dus doe ik wat wateren maar helpt niet. 2de plantje ook naar zijn einde vrees ik pff. Met lamp had ik deze problemen niet

                          Comment


                            #14
                            Re: Help...

                            kan iemand me aub helpen ? heb de hoop en moeite voor de 2de opgegeven.... vreemd dat het onder lampen geen probleem is maar voor vensterbank blijf ik nu met dit raadsel.... Plantje heeft volle zonlicht van begin tot einde. Ze komen kijken, ze zien er mooi uit en heel mini natuurlijk, na de 2de dag liggen ze tegen de aarde, beetje verdort... verwerkt, opgegeven, suf, half dood, heb er geen van kunnen redden... ik sproei 1x per dag als de grond kurkdroog is door de volle zon. Ligt dit aan het sterk vollezonlicht ? ligt het aan de aarde dat zo droog blijft ? ligt het aan teveel water ? ik snap er niets van... en ik wil graag nog een autoflower opgegroeid krijgen dit jaar voor mijn experimentje... aub help... heb nog 2 zaden en ze zijn net ontkiemd.

                            PS: ikzelf vermoed dat het de aarde is, bestaat precies volledig uit schors, is meteen kurkdroog, heel los en niet gehecht... ik denk persoonlijk dat de plantjes geen sterke ondergrond hebben en geen vocht kunnen zoeken omdat het meteen droog word... echt zand blijft vochtig en kunnen ze wortels uitbreiden, hier zit zo goed als geen zand bij... ( zie eerste afbeeldingen ) zoveel vragen... zoveel research.... vind geen antwoorden dus help aub

                            Comment


                              #15
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...
                              X