Hallo iedereen ik zou wat buitenplanten willen zetten maar wil nie wachten tot september , oktober .nu is de vraag of je deze in bloei kan doen gaan en zoja moet je deze dan de ganse bloeicyclus op 12 12 houden ? Het kweekverslag volgt nog zal pinnappel expres zijn dit jaar
buitenplant laten bloeien
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Re: buitenplant laten bloeien
Die groeien gewoon mee met de 24 uurs klok 1 keer om de week groeimiddel voor groene planten aan geven en insecten spray ik doe dat ook en ik ben heel blij van mijn planten
Gr.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk -
Re: buitenplant laten bloeien
Als je wil kan je verduisteren, plant zelf in de donker zetten door hem af te schermen van het licht. Moet je wel iedere dag zelfde uur ont- en verduisteren.
Grtz.Comment
-
Re: buitenplant laten bloeien
Zou het ook niet lukken als ik ze verduister tot ze beginnen te bloeien en daarna het licht beetje per beetje wat langer laat schijnen ? Had dit ergens in een filmpje gezien maar dat was wel binnenkweek.thx voor de reactiesComment
-
Re: buitenplant laten bloeien
Had nog een vraag .ik ben van plan van een universele potgrond te gebruiken en deze te verijken met beendermeel en kaliumkorrels en in de bodem van de 65 liter kuip giet ik een laag hydro bolletjes van ongeveer 5cm .is dit goed?
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Heb al autoflowers in de serre staan zal dan ook wat fotos plaatsen bij het verslag .de autoflowers zijn van greenhouse is een nieuwe soort jack herrer kdacht bij mezelf die proberen we even
Comment
-
Re: buitenplant laten bloeien
Elke dag de planten om 7 uur buiten zetten en om 19 uur binnen. (donker)
Je hebt maximaal 10-15 minuten speling.
Na 3 maanden ben je klaar.
Als ze langzaamaan meer licht krijgen gaan ze terug in groei. (na 5 weken reveggen)Comment
-
Re: buitenplant laten bloeien
zelf met half uur speling doen ze het goed maar zorg dat je ze altijd 12 uur donker geeft dan of in ieder geval dicht bi de 12 uur, dan maakt de lichtperiode niet uit.Comment
-
Re: buitenplant laten bloeien
Ik zal ze dan toch tot in september laten staan maar dan is de vraag is een 65l ton wel genoeg als ze zolang kan groeien wan had enkele jaren geleden een gezetn en toen ik deze uit de pot trok zag je bijna enkel wortels .kan dit kwaad ?Comment
-
Re: buitenplant laten bloeien
Groter is beter, als het op wortelruimte aankomt.
Maar Pineapple Express is een autoflower denk ik, of niet ? (is het die van Barneys?)
Die gaan vanzelf bloeien, in 65L kun je er wel drie kwijt, die zijn na een week of 10 al klaar.
Zorg dat je plantje de mooiste 3 maanden van de zomer heeft, dan haal je het beste resultaat.
Comment
-
Re: buitenplant laten bloeien
De pineappel expres is van g13labs seeds en zijn normaal gefeminiseerde zaden geen autoflowerComment
-
Re: buitenplant laten bloeien
Ik zou van die planten trolleys halen. Ik had vorig jaar ook 65 liter potten moest ze helaas ook verplaatsen wegens regen en diefstal. Wat een gesleep met die zware potten pfff.
Maar je haalt er wel mega planten uit.
Bij mij staan ze nu fijn in 30 liter potten is voor mij wat makkelijker. Succes met je verduisteren ik ben er wel nieuwsgierig naar hoe het je afgaat.
Ik had amni staan helaas veel moeten weg gooien wegens top rot. 2 weken voor de oogst heeft het 1 nacht flink geregend dat heeft mij genekt.
Had nog van 3 planten 600 gram over.
Terwijl ik top rot had en diefstal van een halve plant...
Hier een foto:

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met TapatalkComment
-
Re: buitenplant laten bloeien
Zal dan toch geen pineappel zijn dit jaar maar wel bleuberry gum, amni en powerflower zal nog een verslag plaatsen en het verduisteren zal ik laten voor wat het is heb besloten om autoflowers te plaatsen een soortje of drie auto jack herer,diesel en tangelo rapidoComment
-






Comment