buitenplant laten bloeien

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • detndewitn
    Advanced Stoner
    Member
    • Feb 2010
    • 72

    #1

    buitenplant laten bloeien

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen ik zou wat buitenplanten willen zetten maar wil nie wachten tot september , oktober .nu is de vraag of je deze in bloei kan doen gaan en zoja moet je deze dan de ganse bloeicyclus op 12 12 houden ? Het kweekverslag volgt nog zal pinnappel expres zijn dit jaar
  • betersanikke
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Apr 2014
    • 16

    #2
    Re: buitenplant laten bloeien

    Die groeien gewoon mee met de 24 uurs klok 1 keer om de week groeimiddel voor groene planten aan geven en insecten spray ik doe dat ook en ik ben heel blij van mijn planten
    Gr.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

    Comment

    • Shiva Ketama
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2014
      • 867

      #3
      Re: buitenplant laten bloeien

      Als je wil kan je verduisteren, plant zelf in de donker zetten door hem af te schermen van het licht. Moet je wel iedere dag zelfde uur ont- en verduisteren.

      Grtz.

      Comment

      • detndewitn
        Advanced Stoner
        Member
        • Feb 2010
        • 72

        #4
        Re: buitenplant laten bloeien

        Zou het ook niet lukken als ik ze verduister tot ze beginnen te bloeien en daarna het licht beetje per beetje wat langer laat schijnen ? Had dit ergens in een filmpje gezien maar dat was wel binnenkweek.thx voor de reacties

        Comment

        • Kill3r008
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • Jun 2013
          • 431

          #5
          Re: buitenplant laten bloeien

          Ook al gedacht aan autoflowers?

          Comment

          • detndewitn
            Advanced Stoner
            Member
            • Feb 2010
            • 72

            #6
            Re: buitenplant laten bloeien

            Had nog een vraag .ik ben van plan van een universele potgrond te gebruiken en deze te verijken met beendermeel en kaliumkorrels en in de bodem van de 65 liter kuip giet ik een laag hydro bolletjes van ongeveer 5cm .is dit goed?

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Heb al autoflowers in de serre staan zal dan ook wat fotos plaatsen bij het verslag .de autoflowers zijn van greenhouse is een nieuwe soort jack herrer kdacht bij mezelf die proberen we even

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: buitenplant laten bloeien

              Elke dag de planten om 7 uur buiten zetten en om 19 uur binnen. (donker)
              Je hebt maximaal 10-15 minuten speling.
              Na 3 maanden ben je klaar.

              Als ze langzaamaan meer licht krijgen gaan ze terug in groei. (na 5 weken reveggen)
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • stressloos
                Senior Stoner
                Member
                • Aug 2013
                • 33

                #8
                Re: buitenplant laten bloeien

                zelf met half uur speling doen ze het goed maar zorg dat je ze altijd 12 uur donker geeft dan of in ieder geval dicht bi de 12 uur, dan maakt de lichtperiode niet uit.

                Comment

                • detndewitn
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Feb 2010
                  • 72

                  #9
                  Re: buitenplant laten bloeien

                  Ik zal ze dan toch tot in september laten staan maar dan is de vraag is een 65l ton wel genoeg als ze zolang kan groeien wan had enkele jaren geleden een gezetn en toen ik deze uit de pot trok zag je bijna enkel wortels .kan dit kwaad ?

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: buitenplant laten bloeien

                    Groter is beter, als het op wortelruimte aankomt.
                    Maar Pineapple Express is een autoflower denk ik, of niet ? (is het die van Barneys?)
                    Die gaan vanzelf bloeien, in 65L kun je er wel drie kwijt, die zijn na een week of 10 al klaar.

                    Zorg dat je plantje de mooiste 3 maanden van de zomer heeft, dan haal je het beste resultaat.
                    Last edited by QnQ; 18 May 2014, 08:11. Reden: editor zette alle tekst op 1 regel. (?)
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • detndewitn
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Feb 2010
                      • 72

                      #11
                      Re: buitenplant laten bloeien

                      De pineappel expres is van g13labs seeds en zijn normaal gefeminiseerde zaden geen autoflower

                      Comment

                      • jelly
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • May 2014
                        • 70

                        #12
                        Re: buitenplant laten bloeien

                        Ik zou van die planten trolleys halen. Ik had vorig jaar ook 65 liter potten moest ze helaas ook verplaatsen wegens regen en diefstal. Wat een gesleep met die zware potten pfff.
                        Maar je haalt er wel mega planten uit.
                        Bij mij staan ze nu fijn in 30 liter potten is voor mij wat makkelijker. Succes met je verduisteren ik ben er wel nieuwsgierig naar hoe het je afgaat.
                        Ik had amni staan helaas veel moeten weg gooien wegens top rot. 2 weken voor de oogst heeft het 1 nacht flink geregend dat heeft mij genekt.
                        Had nog van 3 planten 600 gram over.
                        Terwijl ik top rot had en diefstal van een halve plant...

                        Hier een foto:



                        Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

                        Comment

                        • detndewitn
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • Feb 2010
                          • 72

                          #13
                          Re: buitenplant laten bloeien

                          Zal dan toch geen pineappel zijn dit jaar maar wel bleuberry gum, amni en powerflower zal nog een verslag plaatsen en het verduisteren zal ik laten voor wat het is heb besloten om autoflowers te plaatsen een soortje of drie auto jack herer,diesel en tangelo rapido

                          Comment

                          • Shiva Ketama
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2014
                            • 867

                            #14
                            Re: buitenplant laten bloeien

                            Succes ermee.

                            Comment

                            Bezig...