Turbo weduwe?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Irman
    Advanced Stoner
    Member
    • Apr 2012
    • 51

    #1

    Turbo weduwe?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ongeveer vier weken geleden heb ik vier White Widow Autoflowers zaden in potten gedaan en voorlopig in onze tuinkas gezet. Als ze wat groter zijn gaan ze de tuin in.
    Tot mijn verbazing zag ik vandaag bij die baby's al topvorming.
    Is dit de voorbloei? Gaat dit zo snel bij die WW Autoflowers????????

    Groetjes,
    Irman
    IMG_2631.jpgIMG_2628.jpgIMG_2630.jpg
  • Ins
    Senior Stoner
    Member
    • Nov 2011
    • 31

    #2
    Re: Turbo weduwe?

    Geen verstand van autoflowers maar dit lijkt me toch echt een mannetje.

    Comment

    • Kill3r008
      Son of the Bong
      MemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 431

      #3
      Re: Turbo weduwe?

      Dat is een man. (foto 2 en 3) Die kun je omhakken omdat ze alleen stuifmeel produceren en dat stuifmeel kan weer de vrouwtjes die je hebt bestuiven.. en ik denk niet dat je dit wil..

      Comment

      • Smowkie
        Elite Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2011
        • 2684

        #4
        Re: Turbo weduwe?

        Duidelijk man... Welke breeder?

        Comment

        • Irman
          Advanced Stoner
          Member
          • Apr 2012
          • 51

          #5
          Re: Turbo weduwe?

          Oorspronkelijk geplaatst door Smowkie
          Duidelijk man... Welke breeder?
          Ze zijn van autoflowerzaden.nl
          Het waren geen feminized zaden, dus dan loop je het risico dat je mannen treft.
          Ik had oorspronkelijk 8 zaden geplant, maar 4 deden helemaal niets.

          Groetjes,
          Irman

          Comment

          • Smowkie
            Elite Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2011
            • 2684

            #6
            Re: Turbo weduwe?

            Oke dan lijkt het me inderdaad niet meer dan logisch dat er mannen inzitten hehe kijk er naar uit om een paar mooie dames te zien!

            Veel succes nog

            Comment

            • Irman
              Advanced Stoner
              Member
              • Apr 2012
              • 51

              #7
              Re: Turbo weduwe?

              Oorspronkelijk geplaatst door Smowkie
              Oke dan lijkt het me inderdaad niet meer dan logisch dat er mannen inzitten hehe kijk er naar uit om een paar mooie dames te zien!

              Veel succes nog
              Dank je!
              Misschien zijn die andere ww's 2 vrouwen.
              Ik heb voor alle zekerheid al een paar Minefieldryders in een glaasje water gezet. Vanaf morgen kunnen die op een warm plekje ontkiemen en dan maar hopen dat er in ieder geval wat vrouwtjes bij zijn.
              Het seizoen is nog maar net begonnen, tijd genoeg.
              Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

              Groetjes,
              Irman

              Comment

              • Kill3r008
                Son of the Bong
                MemberLucky Member
                • Jun 2013
                • 431

                #8
                Re: Turbo weduwe?

                Klopt helemaal Irman! veel succes nog

                Comment

                Bezig...