Onderste bladeren slap?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Wietchok
    Senior Stoner
    Member
    • Apr 2014
    • 41

    #1

    Onderste bladeren slap?

    Korting op 420shop
    Hallo wat vinden jullie van mijn plantje? Is amnesia lemon ongeveer 3 weekjes oud. Komt van wietzaadjes.nl
    is het een probleem dat die onderste blaadjes een beetje slap hangen? Geef ik teveel water? Zoja wat is de goede hoeveelheid? Bedankt vast
    Attached Files
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Onderste bladeren slap?

    Je weet het, ze staat te nat.
    Dat je dat steeltje afgebonden hebt is ook een groot probleem.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Wietchok
      Senior Stoner
      Member
      • Apr 2014
      • 41

      #3
      Re: Onderste bladeren slap?

      Hoezo, anders knakt hij om?

      Comment

      • donder
        Expert Stoner
        MemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 90

        #4
        Re: Onderste bladeren slap?

        die knakt niet om word ze alleen maar sterk van

        Comment

        • mediwiet
          Wicked Stoner
          • Aug 2013
          • 278

          #5
          Re: Onderste bladeren slap?

          vul de pot even aan met potgrond tot net onder de lob blaadjes.

          stokje is nergens goed voor zo word ze groot en sterk!

          greetz medi

          Comment

          • mrhaze
            Senior Stoner
            Member
            • Mar 2014
            • 30

            #6
            Re: Onderste bladeren slap?

            Idd teveel water , vullen tot de loblaadjes en laat natuur het werk doe.

            Comment

            • phangngaone
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Apr 2013
              • 375

              #7
              Re: Onderste bladeren slap?

              klopt allemaal hierboven

              succes

              Comment

              • Wietchok
                Senior Stoner
                Member
                • Apr 2014
                • 41

                #8
                Re: Onderste bladeren slap?

                Bedankt allen. Mijn vraag is nu; hoeveel water/voeding moet ik hem geven dan?
                heb groeivoeding van plagron. Geef hem 3 x in de week water met voeding. Is dit teveel?

                Comment

                • stafford
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2009
                  • 2382

                  #9
                  Re: Onderste bladeren slap?

                  zouw je graag bij de basis willen beginnen,
                  en toch maar eens een uurtje of 2 in het beginnerstopic gaan spitten.

                  als je nou nog een keer voeding geeft kom ik je een schop onder je kont geven haha,
                  laat die voeding weg,en haal dat afgebonden stokje snelweg!
                  probleem voor je plant.

                  Comment

                  • casadimarco
                    Zaadje
                    Nieuw Lid
                    • May 2014
                    • 3

                    #10
                    Re: Onderste bladeren slap?

                    Mijn bladeren krimpen , ze staan op het balkon en het zijn amesia klonen
                    wat kan daar de oorzaak van zijn ?

                    Comment

                    • RenzoFR12
                      Stoner
                      Member
                      • Jun 2013
                      • 20

                      #11
                      Re: Onderste bladeren slap?

                      de hoeveelheid water die je moet geven weet ik niet precies in ml, je moet gewoon elke dag een klein beetje water geven en de groei voeding laat je staan. groei voeding ga je pas geven als de voeding uit de grond is.
                      Dat is te zien als de plant later misschien wat gele bladeren krijgt.

                      Suc6 !!

                      Comment

                      • Wietchok
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Apr 2014
                        • 41

                        #12
                        Re: Onderste bladeren slap?

                        Dus je wil zeggen, pas voeding gaan geven als de bladeren geel worden zodat ik weet dat ze alle voeding uit mijn zaai en stek grond heeft gehaald..

                        Comment

                        Bezig...