Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is hij niet te klein?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Is hij niet te klein?

    Korting op 420shop
    Hallo, dit is mijn amnesia lemon. Van wietzaadjes . nl. Hij staat momenteel 6 weken boven de grond. Is hij niet veel te klein voor zijn leeftijd? Of is hij prima zo?
    Attached Files

    #2
    Re: Is hij niet te klein?

    Tja, bij goeie omstandigheden heb je met 6 weken wel een grotere plant, maar buiten wil het weer nog wel eens tegen zitten.

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      #3
      Re: Is hij niet te klein?

      Voor 6 weken is het niet veel idd, iets heeft de groei tegengehouden?

      Comment


        #4
        Re: Is hij niet te klein?

        Ja het weer heeft idd niet echt mee geholpen.. Kan ik ze een beetje groeivoeding geven of is dat niet verstandig?

        Comment


          #5
          Re: Is hij niet te klein?

          Wietchok, ook al is ze 6weken,
          ze staat er netjes en gezond bij,
          Een deel van de boosdoener is je kleine potje.

          ik raad je dan ook aan om haar in de avond uren te gaan ompotten na een grotere pot,
          je zult zien dat ze na een dag of 3 gaat toenemen in de hoogte en breedte.

          het probleem wat de rem heeft veroorzaakt is het tempratuur verschil in de dag/nacht fases,
          maak je niet druk dit kan zeker nog een plant van 2meter worden (y)

          succes staff

          oja ps vergeet niet bij het ompotten wortel simulator te geven,
          en geef dit de eerst komende tijd ook elke keer bij een waterfigfbeurt mee,
          eenmaal de wortels ontwikkelen indergrond, zul je je amnesia zien groeien elke dag.

          Comment


            #6
            Re: Is hij niet te klein?

            Top, dankjewel voor de tips. Mijn vraag daarop is dan ook zou ik ze eventueel ook in de vaste grond kunnen zetten nu? En wortel stimulator, wat raad je aan waar zou ik die het beste kunnen halen/bestellen? Bedankt!

            Comment


              #7
              Re: Is hij niet te klein?

              Ik raad je aptus startbooster aan,
              dit tegenover andere merken, zullen de wortels enorm toenemen en goed ontwikkelen,
              ze hebben hier zelfs een topic waar elk merk zowat word getest,
              de planten met aptus waren het gezonds,beste wortel gestelsel en best ontwikkeld,

              vraag in de grow een flesje van 50ml dat is genoeg voor je hele kweek voor 5planten buiten.

              of bestel het via internet

              als 2e raad ik je canna rizotonic aan omdat deze ook stress remmend werkt.

              atami etc hebben dit niet.

              Je kan haar in de volle grond zetten,
              maar ga je die spot in de tuin ook nog bewerken?

              Gr staff

              Comment


                #8
                Re: Is hij niet te klein?

                Top, ga het zometeen meteen even checken. Verder heeft mijn tuin nog wel wat mooie plekjes waar ze de hele dag lekker de zon op haar bol heeft. Ben alleen bang dat er deze en aankomende week nog ernstige buien komen.. Lijkt me niet bevordelijk voor ze..

                Comment


                  #9
                  Re: Is hij niet te klein?

                  Het weer gaat gaan knallen, de komende dagen. De weersvoorspelling is allesinds positief en als ik buiten kijk of loop, is het heerlijk. Een plensbui tussendoor dan is als een douche voor je plant. Moet je zelf geen water geven dan. Moest ie in volle grond staan en het regent, wat zou je dan doen? Beginnen vrezen moet je maar doen einde bloei.

                  Grtz en ziet er gezond uit, dat is belangrijkste.

                  Comment


                    #10
                    Re: Is hij niet te klein?

                    Dankje voor de reactie. Ja zag idd dat het aankomende week goed weer blijft. Iedere dag boven de 20 graden.

                    Comment


                      #11
                      Re: Is hij niet te klein?

                      je zou zeggen dat ie 3-4 weken oud is!

                      voeding: old skool hy-pro wortelstimulator en hy-pro terra voeding zijn meer dat goed genoeg voor je buiten planten.

                      maar ieder z'n mening er over
                      ik gebruik het al jaren zowel binnen als buiten zonder problemen en met super resultaten waar menig kweker nog wat van kan leren



                      IMG00018.jpg
                      Last edited by angel777; 6 June 2014, 19:24.
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                      Comment


                        #12
                        Re: Is hij niet te klein?

                        hoop niet voor je dat het een hij is

                        Comment


                          #13
                          Re: Is hij niet te klein?

                          Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
                          je zou zeggen dat ie 3-4 weken oud is!

                          voeding: old skool hy-pro wortelstimulator en hy-pro terra voeding zijn meer dat goed genoeg voor je buiten planten.

                          maar ieder z'n mening er over
                          ik gebruik het al jaren zowel binnen als buiten zonder problemen en met super resultaten waar menig kweker nog wat van kan leren



                          [ATTACH=CONFIG]230385[/ATTACH]
                          Ff off topic.
                          Als ik je dat mag vragen. Hoe lang geef je wortelstimulator? Tot de bloei en in combinatie met groei voeding?
                          Ik heb deze wortelstimulator en voeding van het merk hesi.
                          Alvast bedankt!

                          Grtzz

                          Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

                          Comment


                            #14
                            Re: Is hij niet te klein?

                            hesi heb ik geen ervaring mee dus daar kan en ga ik geen uitspraken over doen
                            ik zal dan eerder iets verkeerd kunnen adviseren als iets nuttigs gezien ik de voeding totaal niet ken.

                            wortelstimulator kun je in de groei en bloei gewoon mee blijven geven (in geval van hy-pro voeding)
                            houd het blad ook mooi donkergroen.
                            wat hesi voorschrijft zul je toch even de info van hesi moeten opzoeken

                            google hesi

                            niet zo moeilijk dacht ik!
                            HOE MOET IK ONTKIEMEN
                            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                            Comment

                            Bezig...
                            X