Er is door het noodweer vanacht een stuk blad afgebroken bij mijn amnesia. Is dit een probleem of kan het niet zoveel kwaad?
Stuk blad afgebroken? Kan dat kwaad?
Collapse
X
-
Re: Stuk blad afgebroken? Kan dat kwaad?
Kan geen kwaad hoor, mijn plantjes hebben wel meerdere bladeren verloren met dat hagelweer
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ad.php?t=35014 draaiende suppercropping
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ad.php?t=34886 Buitencontest spliff





Comment