Bloeien??

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Wietchok
    Senior Stoner
    Member
    • Apr 2014
    • 41

    #1

    Bloeien??

    Korting op 420shop
    Hallo, mijn amnesia lemon is nog maar 15 centimeter hoog ongeveer en 7 weekjes boven de grond. Maar laat dit nu al zien? Is dit normaal of niet?
    Attached Files
  • GDog
    Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2014
    • 671

    #2
    Re: Bloeien??

    dat is inderdaad voorbloei! van waar zijn je zaadjes?
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

    Comment

    • Wietchok
      Senior Stoner
      Member
      • Apr 2014
      • 41

      #3
      Re: Bloeien??

      Is wel erg vroeg of ligt dat aan mij? Want ze is nog erg klein. Is van wietzaadjes. nl

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Kan ik ze nu nog wel groeivoeding geven?

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Bloeien??

        7 weken groei, da's vrij normaal voor autoflowers.
        Hebben die 24/7 buiten gestaan ?

        Als ze bloeien hoef je ze geen groeivoeding meer te geven, nee.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Wietchok
          Senior Stoner
          Member
          • Apr 2014
          • 41

          #5
          Re: Bloeien??

          Het is geen autoflower, hebben 24/7 buiten gestaan ja. Maar ze is echt nog kleinnaar mijn mening

          Comment

          • jord023
            Zaadje
            Nieuw Lid
            • May 2012
            • 4

            #6
            Re: Bloeien??

            gewoon nog 1 week groei voeding geven daarna over gaan op bloei voeding.
            Last edited by jord023; 21 June 2014, 02:25.

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: Bloeien??

              Ik denk dat de kans vrij groot is dat je hier toch per ongeluk een autoflower hebt staan.
              Niet-autoflowers gaan niet bloeien bij 17 uur licht.

              Mgoed..wellicht groeit ze nog door.
              Als de bloei doorzet kun je wel beter bloeivoeding gaan geven.

              Ik ben benieuwd hoe het afloopt.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • Wietchok
                Senior Stoner
                Member
                • Apr 2014
                • 41

                #8
                Re: Bloeien??

                Ja ik ook, erg vreemd dus. Maar kan nu dus beter geen groeivoeding geven? Wel bloeivoeding!?

                Comment

                Bezig...