haze planten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • de thuis kweker
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2011
    • 108

    #1

    haze planten

    Korting op 420shop
    Ik kan nog 4 haze planten krijgen die ongv 2 weken oud zijn , zou ik deze plantjes buiten kunnen zetten ? ( Ik kweek namelijk niet binnen) en bijvoorbeeld met slecht weer onder een afdakje ofzo zetten ?
  • hatsijoe
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Dec 2013
    • 321

    #2
    Re: haze planten

    Moet je een heeeel goed najaar krijgen...

    Maar zover ik weet... Duurt t fucking lang voordat t klaar s
    Sowieso 100 dagen kun je vanuitgaan (bloei dan he)

    Suc6

    Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

    Comment

    • stafford
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2009
      • 2382

      #3
      Re: haze planten

      buiten groeien de planten nog 2maanden, die plantjes zijn 2 weken dus hebben al wortels geschoten,
      als je ze nog 1 maand groei geeft, en dan in de bloei zet (12/12) cyclus.

      wat ze in die maand aan hoogte bereikt, moet je 3x erbij tellen in de bloei, dus 50cm (groei) zal een goeie 1.40 -1.50 worden in de bloei.

      ik raad je wel aan om elke dame minimaal in een 30 liter kuip te zetten liefste 40 liter

      dus ja zet ze gerust

      Comment

      • de thuis kweker
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Sep 2011
        • 108

        #4
        Re: haze planten

        Oke tnx ik zet ze in 25 liter potten want heb ander te weinig ruimte omdat ik ook al 3 andere planten heb staan, kant ik wel gewoon potgrond uit het tuincentra gebruiken ?

        Comment

        • Gps
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2014
          • 1988

          #5
          Re: haze planten

          Dat kan, ik zou echter wel echte voeding voor wietplanten halen.
          Lets not criticize but legalize

          Comment

          • de thuis kweker
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Sep 2011
            • 108

            #6
            Re: haze planten

            oke dat heb ik gelukkig al ! bedankt

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: haze planten

              Wat voor haze ?

              Een 14 weken Amnesia wil je niet in de tuin, da's tevergeefse moeite.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • stafford
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2009
                • 2382

                #8
                Re: haze planten

                qnq is te doen, als die het maar uitvoerd zoals ik eerder hierboven aangaf,
                ik heb in 2010 een 16weken bloeier haze op 6dagen na afgekregen buiten, dus dat komt wel helemaal goed.
                hij moet er wel wat voor over hebben he

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Re: haze planten

                  Zoals altijd is voor elke regel een uitzondering.
                  Daarmee raadt ik het nog steeds niet aan.
                  Het is gedoemd te mislukken.
                  Voor de bloei begint is het wel begin oktober.

                  Tel daar 14 weken bij, kan je op nieuwjaarsdag oogsten. eyes-crazy2_ani.gif

                  Op 12/12 zetten is wat moeilijk buiten heh...
                  Twee maanden verduisteren wordt je ook niet vrolijk van.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • stafford
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2009
                    • 2382

                    #10
                    Re: haze planten

                    zoals ik al aangaf hij moet er wat voor over hebben,
                    zo gek was ik ook met die 16weken sativa,
                    maar dat ga ik geen 2e keer mee doen

                    greetzz

                    Comment

                    Bezig...