Wel of niet kunstmatig in de bloei zetten?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Mindfulnesz
    Advanced Stoner
    Member
    • Jun 2014
    • 53

    #1

    Wel of niet kunstmatig in de bloei zetten?

    Korting op 420shop
    Heyy medekwekers,


    Ik ben dit jaar voor het eerst mn eigen wiet aan het kweken.
    (kweekverslag: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-kweek-verslag!)

    En nou vroeg ik mij af of het verstandig is om de planten kunstmatig in de bloei te zetten?
    ik heb 2 soortjes die zijn eind September oogst klaar, en 1 soortje die is eind Oktober pas klaar
    dus die wil ik sowieso eerder in de bloei zetten maar aangezien de zomer nog niet echt geweldig
    is geweest (vooruitzichten zijn gelukkig beter deze week!) en ze rekenen op een mooie na zomer
    dacht ik dat het miss verstandiger was om ze te laten staan tot eind September..

    Zou hier graag jullie mening/advies over willen weten!

    Alvast bedankt,

    Mind
    'God wants spiritual fruits, not religious nuts'
  • Shiva Ketama
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2014
    • 867

    #2
    Re: Wel of niet kunstmatig in de bloei zetten?

    Ik zou de planten niet ontregelen en laten staan. De lichturen beginnen af te nemen dus je zal voorbloei zien of heel binnenkort.

    Grtz.

    Comment

    • stafford
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2009
      • 2382

      #3
      Re: Wel of niet kunstmatig in de bloei zetten?

      Die bloeiduurd nog wel een weekje of 4 a 5

      Comment

      • Mindfulnesz
        Advanced Stoner
        Member
        • Jun 2014
        • 53

        #4
        Re: Wel of niet kunstmatig in de bloei zetten?

        Ok duidelijk, thanks a million!
        'God wants spiritual fruits, not religious nuts'

        Comment

        Bezig...