2x Bubble autoflower - 2 dagen oud - geen lampen - direct zonlicht of niet?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Buddacheese
    Senior Stoner
    Member
    • Mar 2014
    • 27

    #1

    2x Bubble autoflower - 2 dagen oud - geen lampen - direct zonlicht of niet?

    Korting op 420shop
    Ik heb op 13 Juli 2 Bubble autflowers geplant en zijn nu 2 dagen boven de grond.
    Heb geen lampen voor de voorgroei dus mijn vraag is of ik ze direct buiten kan zetten op het balkon in direct zonlicht.
    Of is het beter als ik ze op de vensterbank, voor het balkon raam of buiten op het balkon zet op een schaduwachtige plek?
    Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.
  • CannaVis
    Banned
    • Jul 2009
    • 845

    #2
    Re: 2x Bubble autoflower - 2 dagen oud - geen lampen - direct zonlicht of niet?

    direct buiten!! in volle zon!

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: 2x Bubble autoflower - 2 dagen oud - geen lampen - direct zonlicht of niet?

      Zou ze eerst 3 maanden donker zetten.

      GROTE potten VOLLE zon, vanaf zaad meteen !
      Als ze binnen boven zijn gekomen of voorgegroeid, kan je ze nu niet meer meteen in de zon zetten. Dan beter in de schaduw, maar wel buiten.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Buddacheese
        Senior Stoner
        Member
        • Mar 2014
        • 27

        #4
        Re: 2x Bubble autoflower - 2 dagen oud - geen lampen - direct zonlicht of niet?

        Okay thanks!

        Ze zijn binnen ontkiemd en heb ze daarna gelijk voor de balkon deur gezet in de zon voor een aantal uur. En ze staan voor de rest gewoon buiten in de schaduw.

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #5
          Re: 2x Bubble autoflower - 2 dagen oud - geen lampen - direct zonlicht of niet?

          Zi je wel eens planten LOPEN in je tuin NEE planten haten het als je ze elke keer verzet en planten houden van de zon ze smelten namelijk niet
          en zonnebrand kenne ze ook niet
          God was never on your side..

          Comment

          • Buddacheese
            Senior Stoner
            Member
            • Mar 2014
            • 27

            #6
            Re: 2x Bubble autoflower - 2 dagen oud - geen lampen - direct zonlicht of niet?

            Thanks Belladonna voor de reactie ben nog een beginnende kweker dus ik wou het even zeker weten.
            Heb ze nu lekker in de volle zon staan op het balkon en dat gaat idd prima!(Alleen oppassen voor windstoten)

            Gr Budda!

            Comment

            Bezig...