Ik wil graag een paar plantjes kweken. Maar weet niet welke soort het best is voor een beginnende grower. Ik zou graag een goede soort willen weten. 1 die veel oplevert graag. ALVAST BEDANKT
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eerste keer kweken (Buiten)
Collapse
X
-
Re: Eerste keer kweken (Buiten)
Rizz, dat wat je het beste niet kunt doen is overhaast beginnen. Lees rustig alle topics door, lees je in op de soorten, verschillen tussen sativa/indica, welke rassen het goed doen in ons klimaat, wanneer ze oogstrijp zijn, hoe je het herkend wanneer ze oogstrijp zijn ( belangrijk ) en ook vooral hoe je problemen met je plant kunt herkennen tijdens zowel groei en bloei periode. Het is niet zo makkelijk als "Welk soort moet ik planten om een boom te creƫren".
Doe je huiswerk voor volgend seizoen, bereid je goed voor, zorg dat je alle materialen in huis hebt en je weet dat je goed begint. Beginnen met halfwerk zal ongetwijfeld eindigen in een zeer matige oogst ( of wellicht helemaal geen oogst ). Maar om je op weg te helpen: White Widow, Northern Light, Holland's Hope, Royal Dane ( of ander Deens soort ), AK47 zijn een aantal soorten die het goed doen binnen ons klimaat <---- kweekverslagen zat te vinden!
Comment

Comment