Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fantasie of werkelijkheid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Fantasie of werkelijkheid

    Korting op 420shop
    Een jongen die ik ken verteld mij het volgende

    1. Mee eters zijn blad wat aan de stam zit die nemen energie af van de plant als de plant 1/3e overhoud van zijn blad is iet sterk genoeg voor ziektes

    Ik gaat dan alleen meer focussen op de toppen.

    2. Bladen bij de stam moet je altijd verwijderen.

    3. Ja de suikers heb ik in de grond ik gebruik duivestront

    4.
    Maar moet je bij de stekjes aan de plant maar stam is voor verdeling van energie en van voeding en zonlicht

    En omdat het onkruid plant is kan het zoizo meer hebben dan een andere plant dus ze houden ook suikers vast in de stam van het blad wat er over is 1/3e van de plant is genoeg om geen verschil te proeven en onkruid past zich aan aan alles

    5. Jewel dat is het mooiste als de plant wat ouder is en heeft genoeg voeding over sonde groei minder bijv kan het makelijk de winter aan alleen de stam moet aan passen doet ie dat niet gaat ie dood maar de wortels leven nog. ( Met andere woorden ze overleven de nederlandse winter)

    6. Niet worden soms alleen bij gevoel met wit ligt

    En we geven ze de eerste paar week een jasje

    Maar na het 2ejaar is dat niet nodig. ( zijn wietplanten gaan langer dan 1 jaar mee)

    7. Wij hebben 1 plant heet glorie en die is 6 jaar oud ( hoe kunnen planten ouder worden dan zes jaar?)

    8. JIj oogst een plant vaker dan een keer? Je moet goed knippen tijden de oogst is wat hij reageert.

    9. Je moet ze ook behandelen en af en toe warm platen

    Maar je gebruikt de zonlicht bijna geen lampen

    Na oogsten moet ie eerst soort van Dood gaan en herleven. ( met andere woorden hij zorgt dat zijn planten herleven)

    10.Dan lees jij een andere boek als ik denk ik...

    Maar vertrouw mij nou maar het kan alleen je moet zorgen dat ze de onder 0granden nooit ontvangen meer al 3 dagen. .

    Ik heb het gezien ( hij kan buiten planten in de winter buiten houden lol)


    Sorry voor de vele vragen.

    Ik heb hem al verteld dat hij of een boek moet gaan schrijven of een goede fantasie heeft, persoonlijk denk ik het tweede!
    Lees namelijk best veel over planten in het algemeen en had hier nog nooit van gehoord. Dacht even kijken of er nog meer pro's zijn zoals hij

    Groeten en alvast bedankt

    Ps let niet op de spelling








    #2
    Re: Fantasie of werkelijkheid

    Aight, ik ben afgehaakt na de eerste paar regels, daar reageer ik even op en daar hou ik het bij.
    Blad aan een plant zorgt voor fotosynthese. Waar dat blad zit maakt niet uit. Een blad KOST NOOIT energie ! Ze MAAKT het !
    Bovendien is elk blad een voorraadkamertje, voor als we het weer eens verknoeien door teveel of te weinig te voeden of ze weer eens een voetenbad geven.

    Voila, duidelijk, hoop ik.

    Je kennis heeft een rijke fantasie.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Fantasie of werkelijkheid

      Dank je QnQ! Dacht al dat hij uit zijn nek kletste. Afgehaakt na de eerste paar regels, je bent een held!

      Comment


        #4
        Re: Fantasie of werkelijkheid

        Die Jongen weet niks van Wiet planten plant van 6 jaar oud zal wel brandnetel zijn hahha
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Fantasie of werkelijkheid

          Reveggen gaat zeker en een cannabisplant van meerdere jaren kan zeker ook. Ze moet wel sensemilia blijven , als ze bestoven raakt maakt ze bepaalde planthormonen aan waardoor ze zal afsterven.

          Er zijn ook moederplantjes van jaren oud.

          https://www.youtube.com/watch?v=kwhMrCss-D4

          Blad aan een plant zorgt voor fotosynthese. Waar dat blad zit maakt niet uit. Een blad KOST NOOIT energie ! Ze MAAKT het !
          Zolang een blad niet voor 2/3 is volgroeid kost het de plant wel degelijk energie. Jonge bladeren zijn allemaal sinks. Pas als een blad voor 2/3 is uitgegroeid wordt dat pas een source. Oud blad wat onderop nog meer heel weinig licht vangt gaat dan weer van source naar sink en kost dan meer aan onderhouds ademhaling dan dat het aan energie aanmaakt.

          http://edepot.wur.nl/56453
          Last edited by FlintStoned; 2 August 2014, 12:19.

          Comment


            #6
            Re: Fantasie of werkelijkheid

            Hmm, dank je FlintStoned ik zal nog wat meer research doen

            Comment


              #7
              Re: Fantasie of werkelijkheid

              Buiten houd je geen planten levend in de winter en hij praat hier over een buiten plant LOL
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Fantasie of werkelijkheid

                Afgelopen winter was dat best mogelijk als je goed mulched en je kan zoon buitenplant natuurlijk ook in een vorstvrije serre zetten.

                Hier een quote uit THE MARIJUANA GROWER'S GUIDE van Mel Frank & Ed Rosenthal, maar die twee zullen het wel fout hebben
                Rejuvenation
                Plants grown in areas where the weather is mild can survive winter when there are no heavy freezes. During
                the winter the plants will grow very slowly, but as soon as the weather warms, and the light gets more intense,
                the plants respond. This technique can also be used to obtain a second growth crop during Indian summers.
                The second growth is not as vigorous as the original, but is does increase the total harvest.
                To prepare plants for rejuvenation, leave three or four pairs of lowers branches with leaves on the plant when
                you harvest. The leaves need not be large, but they must be green. Water and fertilise the plants. Within a
                days the plants will show new growth.
                The authors observed an outdoor container composed entirely of plants which survived a mild San Francisco
                Bay Area winter. These developed healthy second growth the following summer and flowered again in the fall.
                Some growers in Hawaii claim that their plants are three years old and that the plants have yielded as many
                as six crops of buds. Perennial marijuana plants also grow in Jamaica and Thailand.
                https://www.treatingyourself.org/sho...osenthal/page2
                Last edited by FlintStoned; 2 August 2014, 12:18.

                Comment


                  #9
                  Re: Fantasie of werkelijkheid

                  hahaha

                  Comment


                    #10
                    Re: Fantasie of werkelijkheid

                    lol, die maat kletst maar wat uit zn nek. Met een beetje basis biologie kun je het overgrote deel van die beweringen al van tafel vegen.

                    Comment

                    Bezig...
                    X