7 Whitewidow plantjes 30-40 cm.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • WeedFan
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Aug 2014
    • 848

    #1

    7 Whitewidow plantjes 30-40 cm.

    Korting op 420shop
    goedendag iedereen!

    Ik heb een vraagje, hopelijk willen er mensen met ervaring me een duwtje in de rug geven. Ik heb nu op het moment 7 whitewidows buiten staan. Ze zijn nu tussen de 30 en 40 cm. Ze zeggen dat ze ong. eind september in bloei moeten gaan. Maar zijn ze niet een beetje klein daarvoor? En als ze wel gaan bloeien. Hoeveel denken jullie dat er per mini WW-plantje vanaf komt?
  • thugz
    Amazing Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4284

    #2
    Re: 7 Whitewidow plantjes 30-40 cm.

    die kunnen wel nog een metertje worden denk ik.
    en wat je ervan afhaalt hangt af van het weer en die kan ik niet voorspellen.
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment

    • de thuis kweker
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Sep 2011
      • 108

      #3
      Re: 7 Whitewidow plantjes 30-40 cm.

      Gebruik je ook voeding ? In hoeveel liter potten heb je ze ? Staan ze goed in de zon ? En in de bloei groeien ze meestal oom nog wrl aardig !

      Comment

      • WeedFan
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Aug 2014
        • 848

        #4
        Re: 7 Whitewidow plantjes 30-40 cm.

        Bedankt beiden voor het antwoorden! En in een kort tijdsbestek, thnx!. Me ww plantjes staan in 12 liter potten op dit moment. Ze staan in normale potgrond. Ik heb groeivoeding en wortelstimulator van atami. Ik verplaats mijn potten 's ochtends en 's avonds. Zodat ze in de ochtend en in de avond het eerste en laatste vangbare licht meekrijgen. Verder heb ik nog 2 ak-47 buiten ook. Die zijn wel al over de meter. Die had ik ook al eerder. De 7 WW's zijn stekkies. Toen ik ze kreeg zij iedereen tegen me dat er maar 2 zouden overleven. En uitendelijk waren er maar 2 doodgegaan haha. Ze hebben denk ik ook wel tijd nodig gehad om te herstellen want ze zagen er slecht uit toen ik ze kreeg.

        Comment

        • de thuis kweker
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2011
          • 108

          #5
          Re: 7 Whitewidow plantjes 30-40 cm.

          Ik zou ze in 30 of 40 liter potten zetten, dan hebben de wortels meer ruimte om zich te ontwikkelen en worden ze groter !! Ik zelf heb ze in 55l potten

          Comment

          • WeedFan
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Aug 2014
            • 848

            #6
            Re: 7 Whitewidow plantjes 30-40 cm.

            hmm, ja ik heb er over nagedacht om grotere potten te nemen. Maar dan gaat me ma weer zeuren dat er weer joekels van een lelijke emmers in de tuin staan. Maarja als het veel scheelt doe ik t gewoon. Denk er nog ff over na. Maar bedankt DTK

            Comment

            • de thuis kweker
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Sep 2011
              • 108

              #7
              Re: 7 Whitewidow plantjes 30-40 cm.

              Je hebt ook gewoon leuke potten bij de action haha

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: 7 Whitewidow plantjes 30-40 cm.

                Ja, lol..7x 40L manden in de tuin.
                Dan ga je ze ook niet meer voor je plezier verplaatsen elke dag.
                Als die 12L potten ook echt tot de rand vol zitten is dat mooi zat.
                Dunno verder, heb je ook foto's ?

                Vanaf eind september duurt het dus nog een week of 8 voor ze klaar zijn.
                In die tijd kan er van alles gebeuren.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • WeedFan
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2014
                  • 848

                  #9
                  Re: 7 Whitewidow plantjes 30-40 cm.

                  Hee, Ja ik zal ff zorgen dat ik vandaag een fototje plaats.


                  IMG_0778.jpgIMG_0779.jpgIMG_0780.jpg

                  Dit zijn de fototjes. Enig idee waarom ze omgekeerd zijn? In mijn bestanden map zijn ze gewoon normaal :p
                  Last edited by WeedFan; 13 August 2014, 11:23.

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: 7 Whitewidow plantjes 30-40 cm.

                    Ik zou ze alleen even omkeren, anders valt die aarde eruit, en verder niks meer aan doen.
                    Ruimte zat om te groeien. Opletten dat ze niet te nat komen staan nu de bladeren de pot nog niet bedekken.

                    Excuseer dat ik het vraag, maar zo ben ik..
                    Wat is dat witte ding ? Een afgietsel van je moeder/vrouw ?
                    Last edited by QnQ; 14 August 2014, 14:06.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • WeedFan
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2014
                      • 848

                      #11
                      Re: 7 Whitewidow plantjes 30-40 cm.

                      hahahaha, die had ik kunne verwachten :p. Nee, me moeder heeft dat een keer gemaakt. Dag één zei ik me moeder al dat ik hem kapot zou schieten met een voetbal. Maar vindt het een beetje zielig om te doen dus kan er alleen nog maar om lachen. De aarde van de kleinere plantjes was inderdaad erg nat. Dit komt omdat ik ze had overgepot. Vandaag was het al beter dan gister. De zon schijnt vandaag goed.

                      Voor het niet te nat houden hebben we hier gelukkig een afdak. Als het hard regent hoop ik dat ik thuis ben. Dan kan ik ze gewoon onder de afdak zetten. Dat gaat ook wel van pas komen wanneer de toppen gaan komen. Ik denk dat ik daardoor iets minder last heb van toprot (hoop ik).

                      Comment

                      • WeedFan
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Aug 2014
                        • 848

                        #12
                        Re: 7 Whitewidow plantjes 30-40 cm.

                        bladeren van de wat grotere planten hingen een beetje slap. Nu heb ik ze aardig wat water bijgegeven en de volgende dag stonden ze stukke beter!

                        Comment

                        • WeedFan
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Aug 2014
                          • 848

                          #13
                          Re: 7 Whitewidow plantjes 30-40 cm.

                          Dit topic is ook al oud. Kan een slotje op. Heb er 200 gram vanaf gehaald. Best mager..

                          Comment

                          Bezig...