Verduisteren nog de moeite?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • x snowboard
    Advanced Stoner
    Member
    • Jul 2013
    • 51

    #1

    Verduisteren nog de moeite?

    Korting op 420shop
    IMG_3260[1].JPG

    Hey, ik zou graag mijn plantjes willen verduisteren aangezien ze anders laat gaan afbloeien en ik misschien weer te maken ga hebben met toprot...

    Is dit nu nog de moeite en zoja, tot wanneer ga ik ze dan moeten verduisteren? (Want het is in Belgie pas rond 24 september 12uur donker... :s )

    greets
  • GDog
    Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2014
    • 671

    #2
    Re: Verduisteren nog de moeite?

    als je ze verduisterd moet je dit blijven doen! als je nu begint ga je 2 tot 3weken vroeger oogsten!
    met verduisteren moet je wel opletten, als je niet altijd de zelfde uren verduisterd neemt dit extra stress mee voor de dames!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

    Comment

    • weibei
      Bong Master
      MemberLucky Member
      • Mar 2011
      • 302

      #3
      Re: Verduisteren nog de moeite?

      Zoals je zegt , je kan nu al verduisteren om zo vroeger dan november te kunnen oogsten.
      Je kan dit doen tot de dagen 12/12 zijn, maar hou rekening dat voor zonsopgang en na zonsondergang er ook nog licht is!

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Verduisteren nog de moeite?

        Als je ze nu donker (echt donker) gaat zetten van 19:30 tot 7:30 (+/- 15 minuten) dan kun je half september stoppen met verduisteren en ze gewoon buiten laten staan.
        Toprot hou je niet tegen, dat zie je nu ook al overal de kop opsteken, maar je hebt dan wel vast een paar weken voorsprong.
        Als het tussen de 10 en 20 graden is dan zijn de condities goed voor de toprotschimmel.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...