Tips in verband met dit strontweer??

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Mindfulnesz
    Advanced Stoner
    Member
    • Jun 2014
    • 53

    #31
    Re: Tips in verband met dit strontweer??

    @Mandy013:
    Ha dat is slim idd! Goed bezig! Maar idd, net als Hank heb ik de vraag: waait dit niet weg?
    Ik zie dat je wel redelijk beschut staat zo in dat hoekje dus dat zal je voordeel wel zijn, maar
    dat hoef je bij ons in de tuin niet te proberen denk ik.

    @led:
    3 meter zegt ie, dat zijn een paar beste planten! Heb je echt geluk mee dat je buren er geen problemen
    mee hebben, moeilijk verbergen namelijk zulke knapen! Ik zelf heb ook de buren rondom ons ingelicht
    hoor dat ik wietplanten ging groeien. Ik heb ze ook allemaal een uitdraai van vijf A4tjes gegeven omtrent
    cannabis en de gigantische propaganda die er tegen gevoerd is, nog een stuk van de geschiedenis van cannabis
    en de medische eigenschappen. Heb gezegd als ze last hebben van de geur kunnen ze gerust bij me komen en
    dan is het gewoon 1 keer en nooit weer. Het valt wat dat betreft nog reuze mee met de geur, dus ga er van uit
    dat dit volgend jaar wel weer kan. Ik heb de buren ingelicht omdat Nederland zo'n closed minded volkje is
    en zo geindividualiseert dat ze niet eens meer naar de buren toe durven gaan om te vragen wat ze aan het doen
    zijn in de tuin, en dan in een normaal overleg tot een overéénkomst te komen. In plaats daar van bellen ze
    tegenwoordig liever gelijk de politie, dit wou ik dus voorkomen!

    @Cookaap:
    Nee niet eens! Ik zelf woon in Drenthe en ben een geboren en getogen Frysk Hier is het weer dus denk ik
    ook niet veel beter dan dat jullie hebben.. Misschien dat het wat ruk winden scheelt aangezien jullie dichter
    bij de kust zitten maar daar houd het ook mee op Heel Nederland is gewoon kut op dit moment
    Last edited by Mindfulnesz; 18 August 2014, 13:35.
    'God wants spiritual fruits, not religious nuts'

    Comment

    • member16666
      Banned
      • Jul 2011
      • 780

      #32
      Re: Tips in verband met dit strontweer??

      dat weer nu kan geen kwaad zolang september en oktober maar mooi zijn
      dan hebben we een reguliere superoogst

      vergeet niet : hoe meer je voedt , hoe compacter de toppen , hoe sneller budrot
      voor buiten telt : less is more
      Last edited by member16666; 18 August 2014, 13:44.

      Comment

      • Mindfulnesz
        Advanced Stoner
        Member
        • Jun 2014
        • 53

        #33
        Re: Tips in verband met dit strontweer??

        @B2N:

        Ah ok, ik had namelijk een vraag gesteld in de sectie 'Voeding voor wietplanten'
        (https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ic-meststoffen)
        Ik maak namelijk gebruik van alleen maar organische mest- voedingsstoffen maar voor
        de buitenkweek (en dan vooral in klimaten zoals NL) zeg jij dus dat je beter wat minder
        compacte toppen kan kweken i.v.m toprot? Dus het liefst geen PK boosters gebruiken?

        Groetjes
        'God wants spiritual fruits, not religious nuts'

        Comment

        • x snowboard
          Advanced Stoner
          Member
          • Jul 2013
          • 51

          #34
          Re: Tips in verband met dit strontweer??

          Early Skunk + The Church(Greenhouse seeds) is de oplossing jongens. Mijn planten dansen met wind hehe, en het mag dan wel veel waaien en regenen...,maar de zon komt er toch nog geregeld door, niet? Zet gewoon een grote paraplui met een stevige voet boven je plantjes, en fuck toprot

          Comment

          • mandy013
            Banned
            • Aug 2014
            • 10

            #35
            Re: Tips in verband met dit strontweer??

            @h4x0rh4nk Heb idd een kweektent gebruikt om te verduisteren.
            Bij mij staat de tent ook goed in een hoek maar heb voor de zekerheid 5 stoeptegels op het onderste profiel gelegd zodat deze geen kant op kan.
            het is natuurlijk niet de goedkoopste optie maar donker is het zeker
            de tent is 1,20 diep en 2,00 hoog en 2,40 breed
            precies groot genoeg voor mijn 3 dames

            Comment

            • Eclecticon
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2014
              • 2073

              #36
              Kettingzaag @led

              Pffff.. het is alsof de duvel ermee speelt.
              Toprot vandaag.. Herkend aan een klein stukje schimmelpluis op 1 top, niet aan kleur. 2 kleine blaadjes lieten probleemloos los, zoals je hier wel vaker leest.
              Hele top verwijderd. 2 kleine takjes van die top waren slecht, rest van de top clean. Ik heb totaal geen ervaring met toprot. Het overblijfsel ziet er schoon uit. Nog net niet rijp maar hij bloeit al meer dan 5 weken dus ik heb hem grof geknipt en ga hem versneld drogen (weekje). Stel ik word er high van en het is over een week nog strontweer dan gaat ie om. Beter lekker maar niet top.. dan is het nog beter dan alles verrot. Of ben ik te impulsief?
              IMG_20140818_144853.jpg
              Last edited by Eclecticon; 19 August 2014, 01:08.
              Baas in eigen brein.

              Comment

              • Eclecticon
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Apr 2014
                • 2073

                #37
                Re: Tips in verband met dit strontweer??

                @Cookaap nope Drenthe hier en al 4 dgn scheisse
                Baas in eigen brein.

                Comment

                • PyroNL
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2010
                  • 259

                  #38
                  Re: Tips in verband met dit strontweer??

                  Jup, ik ook Drenthe, en het blijft maar regenen en kouder worden -.-

                  Comment

                  • 0617477
                    Zaadje
                    Nieuw Lid
                    • Aug 2014
                    • 1

                    #39
                    Re: Tips in verband met dit strontweer??

                    Limburg is ook zwaar stront veel regen en wind

                    Comment

                    • led
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2010
                      • 187

                      #40
                      Re: Tips in verband met dit strontweer??

                      Sorry naar ik zie geen toprot


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment

                      • Eclecticon
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2014
                        • 2073

                        #41
                        Re: Tips in verband met dit strontweer??

                        Dat heb ik uit deze top verwijderd. Rest van de top (zoals op foto) ga ik drogen en testen.
                        Baas in eigen brein.

                        Comment

                        • led
                          Chronic Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2010
                          • 187

                          #42
                          Re: Tips in verband met dit strontweer??

                          Poe hij is wel erg groen hoor


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment

                          • Ruben1980
                            Chronic Stoner
                            Lucky Member
                            • May 2014
                            • 191

                            #43
                            Re: Tips in verband met dit strontweer??

                            Probleem is hoelang gaat dat strontweer aanhouden ?
                            Ondertussen zijn er al paar takken af geknakt
                            Wihte widow

                            Comment

                            • PyroNL
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2010
                              • 259

                              #44
                              Re: Tips in verband met dit strontweer??

                              Ik vond vandaag een mini stukje rot op 1 van de toppen :@
                              Zal ik ze vanacht binnen zetten?

                              Het word ook iets van 8 graden vanacht... dat is ook niet best denk ik.
                              Last edited by PyroNL; 19 August 2014, 17:18.

                              Comment

                              • WeedFan
                                Senior Grower
                                MemberLucky Member
                                • Aug 2014
                                • 848

                                #45
                                Re: Tips in verband met dit strontweer??

                                Wellicht kan je dat wel doen pyro! Die regen is echt niet goed. Als ze toppen hebben zou ik ze in iedergeval droog zetten. Kan dit niet, dan naar binnen!

                                Comment

                                Bezig...