Tips in verband met dit strontweer??

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • FlintStoned
    Banned
    • Oct 2012
    • 5580

    #76
    Re: Tips in verband met dit strontweer??

    als je bang bent voor regen scherm je pot af. Onder zoon afdak komt nauwelijks licht dat wordt dus niks!

    Comment

    • Matsy80
      Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2014
      • 616

      #77
      Re: Tips in verband met dit strontweer??

      Hier hebben we ook enorm veel last van veel regen en geen zon momenteel. En het ziet er niet naar uit dat de komende dagen verandering ga brengen. Ik ben zelf heel bang voor men planten. Te koud , te nat, enz.
      ik heb men grond gewoon wat afgeschermd met folie en enkel nog een zuurstof of verluchtings gat gelaten. Ik heb ook al zitten denken om ze binnen te halen maar die zijn te groot geworden om binnen te doen.
      ik hoop dat september een goed droge nazomer geeft.

      Comment

      • FlintStoned
        Banned
        • Oct 2012
        • 5580

        #78
        Re: Tips in verband met dit strontweer??




        onder dat afdak krijgen ze echt te min licht hoor, laat lekker regenen

        Comment

        • Matsy80
          Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2014
          • 616

          #79
          Re: Tips in verband met dit strontweer??

          Nu regen helpt toch ook om beestjes ervan te houden of niet ? Dus ik denk gewoon je pot wat afschermen met huishoud folie en zal wel ok zijn denk ik. De temperatuur is voor de wortels juist?

          Comment

          • FlintStoned
            Banned
            • Oct 2012
            • 5580

            #80
            Re: Tips in verband met dit strontweer??

            Jeps thats it planten groeien buiten.

            Comment

            • Eclecticon
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2014
              • 2073

              #81
              Re: Tips in verband met dit strontweer??

              Wat genoten ze vandaag van de zon!
              Baas in eigen brein.

              Comment

              • canabiszaadje
                Zaadje
                Nieuw Lid
                • Aug 2014
                • 4

                #82
                Re: Tips in verband met dit strontweer??

                hoi ik ben canabiszaadje en ik kan je vertellen dat die van mij geen toprot hebben ook mijn voorgaande 5 oosten van dit jaar maar ja ik woon ook
                op de caribbean.en voor de groei geef ik ze paarden stront en voor de bloei kippenstront en gemiddeld 4 liter water per dag.
                maar kan me voorstellen dat buitenkweek in nederland niet echt een gunstig is.

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                doorzichtige paraplu boven zetten krijgen ze toch licht en worden niet nat.

                Comment

                Bezig...