Vergeling van het blad

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Marmars
    Senior Stoner
    Member
    • Apr 2014
    • 49

    #1

    Vergeling van het blad

    Korting op 420shop
    Goedemiddag,

    Sinds een week beginnen de bladeren langzaam aan allemaal te vergelen en zien er raar uit.
    Wat doen we verkeerd??

    DSC02092.jpgDSC02098.jpg

    Grtz Marmars
  • wietkwekerB
    T.H.C. Master
    MemberLucky Member
    • May 2014
    • 538

    #2
    Re: Vergeling van het blad

    Denkt voeding te kort maat maar er zijn hier nog veel ervaren kwekers hoor

    Comment

    • Marmars
      Senior Stoner
      Member
      • Apr 2014
      • 49

      #3
      Re: Vergeling van het blad

      Oorspronkelijk geplaatst door wietkwekerB
      Denkt voeding te kort maat maar er zijn hier nog veel ervaren kwekers hoor
      We hebben ze na vier weken voedingskorrels gegeven die voor 4 maanden meegaan maar het zou misschien toch wel kunnen ja dank je
      Last edited by Marmars; 17 August 2014, 14:07. Reden: zin klopt niet

      Comment

      • wietkwekerB
        T.H.C. Master
        MemberLucky Member
        • May 2014
        • 538

        #4
        Re: Vergeling van het blad

        Ben ni bekend met deze voeding gebruik plagron terra
        Maar denk echt voeding bleke bladeren is normaal voeding dat is mijn ervaring😊

        Comment

        • Marmars
          Senior Stoner
          Member
          • Apr 2014
          • 49

          #5
          Re: Vergeling van het blad

          Oorspronkelijk geplaatst door wietkwekerB
          Ben ni bekend met deze voeding gebruik plagron terra
          Maar denk echt voeding bleke bladeren is normaal voeding dat is mijn ervaring
          Oke, dank je voor de tip, zal ze morgen met water geven meteen voeding erbij doen!

          Comment

          • PyroNL
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Sep 2010
            • 259

            #6
            Re: Vergeling van het blad

            Voeding nodig of te nat.

            Comment

            • thugz
              Amazing Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Jun 2013
              • 4284

              #7
              Re: Vergeling van het blad

              ik kan niet met zekerheid zeggen wat precies de oorzaak is. een beetje meer info zou ook welkom zijn.
              maar wat ik wel zeker weet is dat geen voedingstekort is.
              mss wel een tekort van iets maar geen voeding een foto van de hele plant zou ook helpen.


              groote pot?
              medium?
              hoelang staat die al in die pot?
              hoeveel water geef je? of staat ze onder de blote hemel?
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

              Comment

              • Marmars
                Senior Stoner
                Member
                • Apr 2014
                • 49

                #8
                Re: Vergeling van het blad

                Oorspronkelijk geplaatst door thugz
                ik kan niet met zekerheid zeggen wat precies de oorzaak is. een beetje meer info zou ook welkom zijn.
                maar wat ik wel zeker weet is dat geen voedingstekort is.
                mss wel een tekort van iets maar geen voeding een foto van de hele plant zou ook helpen.


                groote pot?
                medium?
                hoelang staat die al in die pot?
                hoeveel water geef je? of staat ze onder de blote hemel?
                Oke hierbij de hele planten, ze hebben het ook beide!
                DSC02106[1].jpg

                Ze staan in potten van 30 ltr al vanaf de 3de dag dat ik de stekjes heb gekregen.
                Toen het zo warm was gaven we ze elke dag water nu om de dag.
                Ze staan onder een overkapping dus niet helemaal in de blote lucht

                Comment

                • thugz
                  Amazing Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 4284

                  #9
                  Re: Vergeling van het blad

                  ik zou me niet zoveel druk maken over die paar gele blaadjes. zijn vooral bladeren die weinig licht vangen zie ik? dan is het normaal dat die afsterven
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                  Comment

                  • Marmars
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Apr 2014
                    • 49

                    #10
                    Re: Vergeling van het blad

                    Oorspronkelijk geplaatst door thugz
                    ik zou me niet zoveel druk maken over die paar gele blaadjes. zijn vooral bladeren die weinig licht vangen zie ik? dan is het normaal dat die afsterven
                    Normaal met een beetje redelijk weer trek ik ze wel naar voren toe dat is net onder de overkapping uit en ik draai ze geregeld, verder kan ik daar niets aan doen denk ik wel?

                    Comment

                    • thugz
                      Amazing Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Jun 2013
                      • 4284

                      #11
                      Re: Vergeling van het blad

                      Zolang het die bladeren zijn die zo een beetje weggestoken zitten zou ik me er niet druk over maken. Uw plant ziet er voor de rest mooi groen uit dus zeker geen ondervoeding
                      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                      Comment

                      • PyroNL
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2010
                        • 259

                        #12
                        Re: Vergeling van het blad

                        De onderste blaadjes willen ook nog wel eens geel/dor worden als je er water met voeding over giet bij het wateren.

                        Comment

                        • Marmars
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Apr 2014
                          • 49

                          #13
                          Re: Vergeling van het blad

                          Oorspronkelijk geplaatst door thugz
                          Zolang het die bladeren zijn die zo een beetje weggestoken zitten zou ik me er niet druk over maken. Uw plant ziet er voor de rest mooi groen uit dus zeker geen ondervoeding
                          Oke dank je wel, voor de rest zien ze er ook erg mooi uit, begint mooie toppen te krijgen, en klopt dat de onderste bladeren dor worden van het wateren maar dat is ook al langer daar maak ik me ook geen zorgen over maar wel dat het over de hele planten begint nu

                          Comment

                          • thugz
                            Amazing Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Jun 2013
                            • 4284

                            #14
                            Re: Vergeling van het blad

                            zou wel gaan beginnen met wat bloeivoeding dan. mss dat deze die tekorten aanvult?
                            lees dat je enkel korrels gegeven hebt. voor de groei zullen die wel voldoende geweest zijn maar voor de bloei heeft de plant andere elementen nodig. dat kan mss wel je vergeling verklaren.

                            gewoon een flesje alga bloom van plagron kost niet zoveel ook.
                            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                            Comment

                            • Marmars
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Apr 2014
                              • 49

                              #15
                              Re: Vergeling van het blad

                              Oorspronkelijk geplaatst door thugz
                              zou wel gaan beginnen met wat bloeivoeding dan. mss dat deze die tekorten aanvult?
                              lees dat je enkel korrels gegeven hebt. voor de groei zullen die wel voldoende geweest zijn maar voor de bloei heeft de plant andere elementen nodig. dat kan mss wel je vergeling verklaren.

                              gewoon een flesje alga bloom van plagron kost niet zoveel ook.
                              Oke, dan gaan we daar morgen mee beginnen, dank je voor het advies

                              Comment

                              Bezig...