Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Staan deze dames in Bloei of nog niet ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Staan deze dames in Bloei of nog niet ??

    Korting op 420shop
    Ik zou erg graag willen weten of ze reeds in de bloeifase ziiten of nog niet... Het gaat over 6 'The Church' dames en 1Early SKunk waarvan er 3 grote Church dames in 70l potten zijn en 3 kleinere in 25Liter potten en Early SKunk ook in 70Liter.


    IMG_3309.JPGIMG_3318.jpgIMG_3317.jpgIMG_3316.jpgIMG_3315.jpgIMG_3314.jpgIMG_3312.JPGIMG_3311.JPGIMG_3310.JPGIMG_3301.jpgIMG_3302.jpgIMG_3303.JPGIMG_3304.JPGIMG_3305.JPGIMG_3306.JPGIMG_3307.JPGIMG_3308.JPGIMG_3319.jpg


    Foto 16 en 17 zijn beide van de Early Skunk en deze heeft beduidend meer witte haartjes...

    De andere 6 Church dames ben ik reeds 4 dagen aan het verduisteren (telkens om 18u40 ze in pikke donker zetten en savonds tege 10u weer buiten) , maar dit ga ik echt niet volhouden vrees ik... Dus ik ga ze weer gewoon laten staan=> Heeft dit nu ergere gevolgen?? :s

    greets
    Last edited by x snowboard; 18 August 2014, 16:14.

    #2
    Re: Staan deze dames in Bloei of nog niet ??

    hey snowboard,

    je planten zien er goed uit ze beginnen inderdaad te bloeien ik zou niet gaan verduisteren als je het toch niet volhoudt, verduisteren ga je pas na 2 weken zien dus denk niet dat het enigszins opschiet gewoon lekker laten gaan ik heb het ook geprobeerd en het moet echt pikdonker zijn. Als je het toch wilt volhouden (weet niet of je een donkere tent hebt zou ik er een ventilator in hangen ivm met de luchtcirculatie. de gele bladeren zou ik er afhalen wel met beleid natuurlijk ik heb zelf de volwassen bladeren aan de stam er ook al afgehaald voor meer lichtinval maar dat is ieder zijn ding. supercroppin ben ik ook een voorstander van je krijgt dan heel veel mooie soortgelijke toppen.

    Grtz Rico

    Comment


      #3
      Re: Staan deze dames in Bloei of nog niet ??

      Ik zie nog geen bloei.

      Komt vanzelf. Relax.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Staan deze dames in Bloei of nog niet ??

        Ik zie toch wel bloei. Die haartjes die uit de oksel van de plant komen is toch echt wel een teken van bloei op foto 15


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


          #5
          Re: Staan deze dames in Bloei of nog niet ??

          zie foto 16 QNQ

          Comment


            #6
            Re: Staan deze dames in Bloei of nog niet ??

            Ik zie niet veel, dan zullen je dame's morgen of overmorgen sws in de bloei staan

            Comment


              #7
              Re: Staan deze dames in Bloei of nog niet ??

              Voorbloei hooguit.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Staan deze dames in Bloei of nog niet ??

                Ja een enkel haartje.. voorbloei.
                Mooie planten.

                Comment


                  #9
                  Re: Staan deze dames in Bloei of nog niet ??

                  Voor bloei begin nu langzaam aan tekomen
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Re: Staan deze dames in Bloei of nog niet ??

                      En zeil er boven spannen wil niet zeggen da je geen toprot krijgt
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #12
                        Re: Staan deze dames in Bloei of nog niet ??

                        Ja, maar toprot gaat toch voornamelijk voorkomen door vochtigheid en te lage temperatuur? Dus stel nu dat ik het voor mekaar krijg dat de plantjes vanaf nu geen 1 keer nat worden? Dan lijkt het mij erg logisch dat ik ook de kans op toprot drastisch laat reduceren, niet?

                        Het gaat hier over 2 goeie buitensoorten die tegen wind en regen en koude temperaturen kunnen hoor The church zou naar 't schijnt 1 van de meest schimmelbestendige soort zijn...

                        oke zet je een 'Big Bud' buiten in weer en wind, die gaat natuurlijk vol staan met schimmel in ons rot klimaat :p

                        Comment


                          #13
                          Re: Staan deze dames in Bloei of nog niet ??

                          denk dat je er weinig tegen doet, en zoals je zegt kan je plant goed tegen regen en is het een buitensoort, ik zou het lekker z'n gang laten gaan en ja je kan een zeil spannen als het echt zo kut blijft als afgelopen weken... maar ik denk dat het verspilde moeite is.
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                          Comment

                          Bezig...
                          X