Is dit een calyx oude voor bloei? En geen zaad.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Wietefras
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2013
    • 4374

    #16
    Re: Is dit een calyx oude voor bloei? En geen zaad.

    Hangt er een beetje vanaf hoeveel zaad er in zit. Ik had in mijn buitenplanten ook wel een verdwaald zaadje. Er kan van kilometers ver stuifmeel aan komen waaien.

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment

    • bassie007
      Expert Stoner
      • Aug 2014
      • 80

      #17
      Re: Is dit een calyx oude voor bloei? En geen zaad.

      Hier en daar zie ik wel iets zitten hoop dat het mee valt.
      Ik woon ong. 20 km van reuver waar ze dat bos van 18000 platen hadden gevonden. En daar stonden behoorlijk wat mannen tussen.

      Comment

      • Cookaap
        Elite Grower
        • Dec 2011
        • 2730

        #18
        Re: Is dit een calyx oude voor bloei? En geen zaad.

        Ze zijn uit stek gekweekt, dus vol vrouw neem ik aan. Dan heb je die zaadjes idd te danken aan het wietbos.
        Ik hoop dat het meevalt voor de rest, anders kun je altijd nog hasj van je toppen maken.

        Comment

        • bassie007
          Expert Stoner
          • Aug 2014
          • 80

          #19
          Het is nog even afwachten hoe de rest zich ontwikkel.
          Wat ik zie is dat de oude voorbloei bestoven is. Hoop dat de nieuwe bloei niet bestoven wordt. Anders heb ik heel veel zaad...

          En dat willen we niet! ! Don't smoke the seeds!!! 😒

          Comment

          Bezig...