Paarse toppen? Help

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #16
    Re: Paarse toppen? Help

    Wat wil je roken ik zie namelijk geen toppen
    God was never on your side..

    Comment

    • Cookaap
      Elite Grower
      • Dec 2011
      • 2730

      #17
      Re: Paarse toppen? Help

      Nog lang niet hoor. Ze zijn pas net in bloei

      Comment

      • skunkxxl
        Senior Stoner
        Member
        • Sep 2011
        • 35

        #18
        Re: Paarse toppen? Help

        Ze staan nu bijna een maand in de bloei, haha ja het is een ini mini plantje dus geen toppen zoals je gewend bent

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Mijn kameraad zei mij dat ik ze met een paar dagen kan oogsten, maar hij heeft geen ervaring met paarse wiet.

        De haren beginnen aardig bruin te worden, hij zei tegen mij als 80% vd haren bruin zijn kan je oogsten.

        Met dit soort kan het misschien anders zijn?

        Comment

        • Cookaap
          Elite Grower
          • Dec 2011
          • 2730

          #19
          Re: Paarse toppen? Help

          Zoek eens op "trichomen" hier op JD. De bruine haartjes theorie klopt al jaren niet meer

          Comment

          • skunkxxl
            Senior Stoner
            Member
            • Sep 2011
            • 35

            #20
            Re: Paarse toppen? Help

            @cookaap, ik heb helaas geen microscoop of vergrootglas tot mijn beschikking hier. Bestellen kan ook niet, hoe kan ik weten wanneer ik kan oogsten

            Comment

            • Cookaap
              Elite Grower
              • Dec 2011
              • 2730

              #21
              Re: Paarse toppen? Help

              Dan zul je er zelf 1 moeten maken. Je hebt vast wel een laserlampje die kapot is of kapot mag?. Zoja, lees deze tutorial https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oon-microscoop

              Ik zag laatst ook dat je een macrolens kan maken met je mobiele camera door er simpelweg met een rietje een druppel water op de leggen.
              De druppel valt er niet vanaf als je je telefoon op de kop houdt.

              Comment

              • skunkxxl
                Senior Stoner
                Member
                • Sep 2011
                • 35

                #22
                Re: Paarse toppen? Help

                Helaas kom ik er net achter dat m'n paarse planten herma's zijn.
                Zou ik ze nu gaan oogsten zodat er niet zo heel veel zaad in komt of nog laten bloeien?


                thxx

                Comment

                • Cookaap
                  Elite Grower
                  • Dec 2011
                  • 2730

                  #23
                  Re: Paarse toppen? Help

                  Heb je een foto?

                  Comment

                  Bezig...