Toppen worden te zwaar voor takken.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #31
    Re: Toppen worden te zwaar voor takken.

    Oorspronkelijk geplaatst door indorico1987
    volwassen blad weghalen bevordert de circulatie van lucht waardoor meeldauw minder wordt en toppen krijgen meer licht
    Das Onzin
    Bladeren verwijderen is en wond maken aan je plant die vervolgens heel erg vatbaar is voor schimmel en rot.
    Daarnaast heeft je plant elk blad nodig om goed te kunnen bloeien
    God was never on your side..

    Comment

    • planter
      Bong Master
      MemberLucky Member
      • May 2014
      • 310

      #32
      Re: Toppen worden te zwaar voor takken.

      Wat een planten man Wat gaan die hard !!!!! Ik zet deze ook sws volgend jaar Heb je foto's van de oogst ook?
      I'm high, but I'm grounded.

      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

      Comment

      • Kajkush
        Plantje
        Nieuw Lid
        • Aug 2014
        • 13

        #33
        Re: Toppen worden te zwaar voor takken.

        Wauw zien er goed uit! Wel al een tijdje geleden maar weet je nog welke ontkiemingsmethode je hebt gebruikt?

        Comment

        • royalcheese1grow
          Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2013
          • 672

          #34
          Re: Toppen worden te zwaar voor takken.

          Oorspronkelijk geplaatst door Kajkush
          Wauw zien er goed uit! Wel al een tijdje geleden maar weet je nog welke ontkiemingsmethode je hebt gebruikt?

          Comment

          • Bubbleblower
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • May 2009
            • 185

            #35
            Re: Toppen worden te zwaar voor takken.

            Oorspronkelijk geplaatst door Kajkush
            Wauw zien er goed uit!
            Dat komt door die coniferen.

            Als ie in de volle grond had geplant had ie waarschijnlijk geen PM gekregen en waren ze nog veel groter geweest.

            Comment

            Bezig...