Re: Niet stoned worden.
Thanks for the info all.
een maat van me wist er nog wel iets mee dus heb het aan hem gegeven voor andere wiet.
Nu nog in spanning wachten wat mijn volgendeplant wat gaat opleveren.
Ik ben bezig om aan een Tri-Microscoop tekomen om mijn volgende plant op het goede moment te oogsten.
Als ik er wel stoned/high van word is het goed maar als dit niet het gevalt is dan gooi ik mijn overige zaden weg en volgendjaar opnieuw te proberen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Niet stoned worden.
Collapse
X
-
Mooi plaatje Wietefras duidelijker kan niet [emoji2]
Leave a comment:
-
Klopt, dat komt weer daarvoor. Alleen heet dat dus geen oxideren maar decarboxyleren zoals je zelf al zegt
Het hele pad van CBG naar THC en CBD ziet er zo uit:
27ymp91.jpg
Een wat uitgebreider verhaal over de cannabinoiden:
In this post we show cannabinoids together with their known importance, and explain their main medicinal purposes. There are many strains of marijuana with different compositions of cannabinoids, choosing the most appropriate strain according to medicinal needs will be a lot easier with this guide to cannabinoids in marijuana.
Leave a comment:
-
Is alleen complete onzin. THC oxideert niet naar CBD maar naar CBN.
CBD kan wel omgezet worden naar THC. In een laboratorium.
Leave a comment:
-
CBD is later aanwezig dan THC.
CBD is namelijk een oxidatieproduct van THC en er een isomeer van.
THC en CBD hebben dus hetzelfde aantal en dezelfde soort atomen.
De enige twee verschillen zijn de wijze waarop ze onderling verbonden en gerangschikt zijn.
Er moet dus eerst THC aanwezig zijn, zodat THC kan oxideren in CBD.Last edited by Kwasimodo; 24 September 2014, 15:41.
Leave a comment:
-
Ik rook af en toe toppen die nog helder zijn. (Gesnoeid ivm toprot) slechts een week gedroogd. Ik word er stoned van maar het houdt niet lang aan. Ook alleen in mn hoofd. Een soort lome relaxte verdoving, wel prettig maar geen kick als met rijpere wiet. Puur relaxerend geen high. Zou dat cbd zijn? Is dat eerder aanwezig dan THC?
Leave a comment:
-
vergeet niet de geweekte boter te gebruiken in de reflector cake
en ik snap belladonna dat jij het oppakt voor kwasimodo maar ik bedrijg hem niets en dit is geen spel en er valt niets te winnen behalve ego
dus kunnen we gewoon terug naar het topic gevraagde
Leave a comment:
-
Nouhou...een lekker stukkie reflectorcake gaat er altijd wel in. smileys-cook-335170.gif
Leave a comment:
-
Whahahah Grinder ga je nu hem bedreigen om da je niet kan winnen? das vies
En kap er maar mee Kwasimodo weet zo te lezen beter waar hij over praat dan jij dus je win het niet
Leave a comment:
-
weken+verhitten =su......
mensen doen soms een thee zakje in de kookpot,sudderen of laten het weken in het kokend water in hun glas maar thee is voormij allemaal hetzelde :beer:
en wat haal je dat cake blik erbij ik heb het zelf gemaakt en ik vond het mooi en goed ,punt.
ps er is een afgesloten profiel van je
mag je hier nu al meerdere profielen even nemen of naam beu
ik nodig je uit om deze persoon te helpen en nee het antwoord op zijn vraag is geen hps of citaat\vers van achteraan het kalenderblad
kalender de druivelaar vermoed ik ¿Last edited by grinderke; 23 September 2014, 21:52.
Leave a comment:
-
Ja hoor, jij probeert de persoon te helpen.
Wiet laten weken in boter, terwijl wiet in boter moet sudderen.
Het is maar wat je helpen noemt: iemand van de wal in de sloot helpen, dat is echt jouw specialiteit.
Leave a comment:
-
ok mijn punt is dus buiten is veiliger als binnen
of je garage2of 5 deuren heeft en of die nu naast je huis staat of 30 km er vandaan
en wat cbd nadien dan is jou lezen toch ook wat minder
en wat heeft de afkorting mss met het topic te maken ik probeer de persoon nog te helpen jij volgt gewoon alles waar ik antwoord en dan begin jij je zegje
mooie rolverdeling
en mijn taal is vlaams of met afkortingen gtfo (dat is engels dus mag wel veronder stel ik)
dus mag het terug verder gaan over het topic
a.u.b
Last edited by grinderke; 23 September 2014, 21:34.
Leave a comment:

Leave a comment: