Rijp? Help mij nog één keertje :)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Helemaal Top
    Junior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2014
    • 565

    #1

    Rijp? Help mij nog één keertje :)

    Korting op 420shop
    Haaaaiii,

    Als deze vraag succesvol beantwoord kan worden dan zijn jullie de komende maanden van mij af




    Dit is mijne 1e (succesvolle) buiten kweek. Nu wilde ik er wel zeker van weten dat ik kan gaan oogsten. Gaat om AF Northern-Light Dutch-Headshop eigenmerk.

    Ik heb veel informatie opgedaan in andere threads maar ik blijf het zo lastig vinden
    De foto's heb ik zo scherp mogelijk gemaakt zodat jullie mij misschien kunnen helpen.


    ww.png wwww.png Ik twijfel zo erg omdat ik bruine haartjes zie en de onderste bladeren geel worden maar tegelijkertijd zie ik weer witte haartjes.


    Verder wil ik iedereen bedanken die mij tot nu toe geholpen heeft!
  • Cookaap
    Elite Grower
    • Dec 2011
    • 2730

    #2
    Re: Rijp? Help mij nog één keertje

    Zoek eens op "trichomen"

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #3
      Re: Rijp? Help mij nog één keertje

      Zou hem zeker nog laten staan je heb wel toppen maar dik zijn ze niet dus laat nog maar paar weekjes staan zal je zien da de top gaat zwellen
      God was never on your side..

      Comment

      • Helemaal Top
        Junior Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2014
        • 565

        #4
        Re: Rijp? Help mij nog één keertje

        Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
        Zou hem zeker nog laten staan je heb wel toppen maar dik zijn ze niet dus laat nog maar paar weekjes staan zal je zien da de top gaat zwellen
        Oke dankjewel.

        Dan hoop ik dat het nog even mooi weer blijft.
        Last edited by Helemaal Top; 19 September 2014, 18:56.

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: Rijp? Help mij nog één keertje

          Sommige autoflowers (lees: veel) worden niet zo dik.
          Ik zou absoluut de trichomen checken om zekerheid te hebben en bij een paar amber bolletjes gaan knippen.
          als er eenmaal toprot in komt ben je te laat en kun je de helft wegmikken.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • LittleDwarf
            Super Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jul 2014
            • 1681

            #6
            Re: Rijp? Help mij nog één keertje

            @QnQ

            Dus bij autoflowers best vroeger oogsten vooraleer 80% amber?
            Verstuurd van mijn GT-B5510 met Tapatalk

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: Rijp? Help mij nog één keertje

              Nee, niet speciaal bij autoflowers, maar omdat het buitenkweek is.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • LittleDwarf
                Super Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Jul 2014
                • 1681

                #8
                Re: Rijp? Help mij nog één keertje

                Ok dus enkel autoflower buitenkweek of ook gewoon buitenkweek?

                Verstuurd van mijn GT-B5510 met Tapatalk

                Comment

                • Helemaal Top
                  Junior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2014
                  • 565

                  #9
                  Re: Rijp? Help mij nog één keertje

                  Oke QnQ top!

                  Nu al beetje aan de donkere kant ik ga het morgen checken. Het plantje ernaast heeft al een beetje last van toprot dus ik moet snel een beslissing gaan maken.

                  Comment

                  Bezig...