Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraag over buitenwiet planten,hoe kweek ik die nu.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vraag over buitenwiet planten,hoe kweek ik die nu.

    Korting op 420shop
    dag mensen, ik heb nog weinig tot geen ervaring met wietplanten kweken.
    heb zo wel wat hier en daar gezien.
    ik wil echter niet te veel risicos, daarom heb ik besloten om dit niet in huis te doen, en ook niet in de tuin.
    dit wil ik dus buiten ergens waar het zonnig is normaal en redelijk afgelegen.
    ikwilde me stekjes kopen, en deze een week in het licht zetten.
    daarna buiten planten gaan. ik dacht voor 100 euro ze te kopen in de shop.
    iemand enig idee of dit zo werkt en hoe dit verder moet precies.
    mvg

    #2
    Re: vraag over buitenwiet planten,hoe kweek ik die nu.

    kzou eerder zelf ze laten ontkiemen en zo stekken maken ofzo , want stekken in de shop halen is toch redelijk duur en wie weet hebde er vodden met .

    met zaden kunde ook u favoriete of een goede soort kiezen voor buiten kweek .
    Als ge geen ervaring hebt en toch iets deftig wilt maar niet te door stel ik Purple widow voor een mooi soortje
    die bekend staat als een van de beste buitenplanten die goed tegen kou en schimmels kan enzo
    (linkjehttp://www.azarius.nl/headshop/canna...widow_sjamaan/)

    Je kan ze ook gewoon allemaal laten uitkomen en wanneer ze beginnen bloeien alle mannekes eruit trekken en goe ver weg smijten .

    Kheb dus ook verstaan dat ge een guerilla kweek gaat doen en geen buitenkweek in uwe tuin da kannek begrijpen met al de schooiers in de buurt en de geur in uw buurt .

    Zoek zorgvuldig u plek uit (kijk ook eens via google earth naar een plekje) die redelijk dicht is in de buurt zodat je ze kan controleren wanneer het nodig is , en er niemand rond die plek komt .

    Vertel dit ook tegen niemand dat je die kweek doet of van plan bent ofzo , als je iemand nodig hebt voor bij de oogst de planten te knippen vraag het hun dan op dat moment .

    KHeb dit zowat in de rapte gepost dus als ge nog vrage hebt stel ze maar .


    greetz

    Comment


      #3
      Re: vraag over buitenwiet planten,hoe kweek ik die nu.

      Begin gewoon uit zaad, stekjes zijn meer voor binnen dan voor buiten. Je besteld gewoon een pakje zaadjes, je koopt je een zak stek- en zaaigrond, een paar potjes van 7 cm op 7cm en je laat je zaadjes ontkiemen in een afgesloten kommetje tussen twee natte vellen keukenrol. Daarna met het uitgekomen worteltje naar beneden in de potjes met stek- en zaaigrond doen, op ongeveer een cm tot een halve cm diepte. Na een dag of drie zouden de eerste spruiten hun kopje moeten tonen.

      Over zaden: Nirvana heeft een zeer goede selectie buitenzaden, en op deze site vind je ze nog goedkoop ook: http://www.growshopalien.com

      Comment


        #4
        Re: vraag over buitenwiet planten,hoe kweek ik die nu.

        Oorspronkelijk geplaatst door Cannab0y
        Als je nog vragen hebt, je laat het ons maar weten. We staan je altijd bij met raad en tips om je zaadjes om te toveren tot noemenswaardige planten. Een leek? Geen probleem, we lossen het op!

        Greetz
        Cannab0y
        dat kan ik beamen!

        Comment


          #5
          Re: vraag over buitenwiet planten,hoe kweek ik die nu.

          hey en welkom,

          als dit je eerste kweekje is neem een snelbloeier die redelijk bestand is tegen ons rotweer.
          kijk op verschillende site's, kies een plant waar het ook uitdrukkelijk bijstaat dat ze geschikt is voor buiten.
          geloof me je wilt geen rot in uw zesde week bloei ofzo.
          je kan ook lowryders nemen die bloeien heel snel af en de F2 en F3 zijn al heel goed bestand tegen ons rotweer
          growshop alien heeft de F2 in hun zaadbank. die al hele goede resultaten geboekt heeft buiten.

          wil je zeker zijn van je soortje dat het voldoet, welke grond, enz.... post het ff en dezelfde dag gaat ge zeker nog een gerustellend antwoord krijgen

          grtz
          a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

          Comment

          Bezig...
          X