Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraag over buitenwiet planten,hoe kweek ik die nu.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vraag over buitenwiet planten,hoe kweek ik die nu.

    Korting op 420shop
    dag mensen, ik heb nog weinig tot geen ervaring met wietplanten kweken.
    heb zo wel wat hier en daar gezien.
    ik wil echter niet te veel risicos, daarom heb ik besloten om dit niet in huis te doen, en ook niet in de tuin.
    dit wil ik dus buiten ergens waar het zonnig is normaal en redelijk afgelegen.
    ikwilde me stekjes kopen, en deze een week in het licht zetten.
    daarna buiten planten gaan. ik dacht voor 100 euro ze te kopen in de shop.
    iemand enig idee of dit zo werkt en hoe dit verder moet precies.
    mvg

    #2
    Re: vraag over buitenwiet planten,hoe kweek ik die nu.

    kzou eerder zelf ze laten ontkiemen en zo stekken maken ofzo , want stekken in de shop halen is toch redelijk duur en wie weet hebde er vodden met .

    met zaden kunde ook u favoriete of een goede soort kiezen voor buiten kweek .
    Als ge geen ervaring hebt en toch iets deftig wilt maar niet te door stel ik Purple widow voor een mooi soortje
    die bekend staat als een van de beste buitenplanten die goed tegen kou en schimmels kan enzo
    (linkjehttp://www.azarius.nl/headshop/canna...widow_sjamaan/)

    Je kan ze ook gewoon allemaal laten uitkomen en wanneer ze beginnen bloeien alle mannekes eruit trekken en goe ver weg smijten .

    Kheb dus ook verstaan dat ge een guerilla kweek gaat doen en geen buitenkweek in uwe tuin da kannek begrijpen met al de schooiers in de buurt en de geur in uw buurt .

    Zoek zorgvuldig u plek uit (kijk ook eens via google earth naar een plekje) die redelijk dicht is in de buurt zodat je ze kan controleren wanneer het nodig is , en er niemand rond die plek komt .