Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Advies gevraagd: Kan ik al oogsten of moet ik nog even wachten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Advies gevraagd: Kan ik al oogsten of moet ik nog even wachten?

    is idd meeldauw..... ik heb gesproeid met knoflookthee en daarvoor geprobeerd met water/melk oplossing maar het blijft steeds terugkomen.

    De meningen zijn verdeeld over de chemische oplossingen die je in het tuincentrum kan kopen.... wat is goed en wat niet?

    Comment


      #17
      Re: Advies gevraagd: Kan ik al oogsten of moet ik nog even wachten?

      Wiet oogst je pas als hij rijp is anders heb je er geen hol aan , dus kan je wel dom 15 okt gaan oogsten en dan bluffen da je goede wiet heb
      als je wiet niet rijp is heb je er nogmaals geen Hol aan.
      Daarnaast buiten oogst je altijd minimaal 25% rot of schimmel maar wa maak da uit buiten oogst je meer dan binnen als je het goed doe
      God was never on your side..

      Comment


        #18
        Re: Advies gevraagd: Kan ik al oogsten of moet ik nog even wachten?

        Daar heb je wel gelijk in , en ik laat ze zeker wel tot eind oktober staan ookal zijn ze wat te vroeg geoogst.
        Heb pas geleden ook van een maat een jointje meegerookt met wat te vroeg geoogste wiet erin en stoned dat we waren.
        Dus als je het mij vraagt is afbloeien wel het slimste maar 2 weekjes te vroeg oogsten, who gives a fuck? I don't.

        Comment


          #19
          Re: Advies gevraagd: Kan ik al oogsten of moet ik nog even wachten?

          IMG_3197.JPGIMG_3204.JPGIMG_3206.JPG

          Volgens mij zijn ze al aardig milky en zie ik af en toe een amber kleurtje er tussen door komen.
          Al een weekje alleen water gegeven en nu iedere dag checken
          Zoldertje al aan het voorbereiden zodat de dames over een tijdje kunnen drogen.
          Let the good time roll...

          Comment

          Bezig...
          X