Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help! Moet ik nu al oogsten? Arjans Strawberrie Haze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help! Moet ik nu al oogsten? Arjans Strawberrie Haze

    Korting op 420shop
    hey smokers en kwekers!

    Ik heb met grote moeite een buitenplantje weten groot te brengen. Het is de eerste keer dat ik dit doe.

    Van de 10 zaden die ik bij "the greenhouse" besteld heb zijn er maar 4 overgebleven en helaas door de natte zomer zijn er hiervan 3 kapot gegaan. (voornamelijk omgewaaid en geknakt)

    Gelukkig leeft er nog 1 en die is tot mijn verbazing heel erg mooi geworden. Ondanks dat deze in het minst zonnige hoekje staat.

    Na veel onderzoek blijkt dat je moet oogsten als 80% van de haartjes bruin zijn. Ik zal een paar foto's toevoegen. Je kan duidelijk zien dat in de bovenste stengel van de plant de meeste haartjes nog groen/wit zijn en naarmate je naar de takken gaat zie je dat het meeste al bruin is.

    Omdat ik begrepen heb dat als je ook maar iets te laat oogst dat je wietje kapot kan zijn ben ik hier erg bezorgd over en hoop ik dat jullie mij kunnen verstellen hoe lang ik mijn plant nog moet laten bloeien.

    Tevens heb ik ergens gelezen dat als je je plant iets te vroeg oogst dat je meer een high krijgt en als je hem wat langer laat staan dat je meer een stoned effect krijgt.

    Ik hou meer van het high gevoel. lekker aktief, creatief, lollig en energiek.

    Alvast dank voor jullie tips!

    ps: De foto's zijn van boven naar onder genomen. De eerste foto is boven in de plant en daaropvolgend gaan de foto's naar beneden.
    Attached Files

    #2
    Re: Help! Moet ik nu al oogsten? Arjans Strawberrie Haze

    Die moet nog wel een paar weken. Geeft jou de tijd om je in te lezen in oogsten op trichomen (harsbolletjes) en niet op bruine pistels (haartjes)

    Comment


      #3
      Re: Help! Moet ik nu al oogsten? Arjans Strawberrie Haze

      Als je wilt weten hoe je wietje ervoor staat kijk je naar de trichomen... niet naar de haren
      zijn zat draadjes over op dit forum.. ff goed zoeken en je oogst je wietje zoals je m hebben wilt..
      en "te lang laten staan" ..... dan ben je wel heel erg te laat... een dagje meer of minder maakt niet uit.. weken te laat wel..

      succes !
      Shivaman-s-Amnesia-scrogg

      Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
      (running)

      Comment


        #4
        Re: Help! Moet ik nu al oogsten? Arjans Strawberrie Haze

        Omdat ik begrepen heb dat als je ook maar iets te laat oogst dat je wietje kapot kan zijn
        Dat heb je dan verkeerd begrepen.
        Over een periode van 3-4 weken kun je oogsten. Het zit niet op 1 dag vast en dat-ie er dan overheen gaat, het ravijn in ofzo.

        Als het kan zou ik zeker wachten tot het merendeel van de trichomen milky-wit is.

        Wanneer oogsten, trichomen en de hele uitleg.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Help! Moet ik nu al oogsten? Arjans Strawberrie Haze

          Bedankt voor alle tips jongens! Ik heb nog nieteens jullie reacties kunnen doornemen en bestuderen en ik kom net tot de ontdekking dat ik toprot heb!!!!

          Bedankt voor alle tips jongens! Ik heb nog nieteens jullie reacties kunnen doornemen en bestuderen en ik kom net tot de ontdekking dat ik toprot heb!!!! Wat nu?

          Ik wil zo min mogelijk risico lopen. En ik moet zeggen dat me handen compleet plakkerig waren na het aanraken van de toppen...
          Attached Files

          Comment


            #6
            Re: Help! Moet ik nu al oogsten? Arjans Strawberrie Haze

            Niet je toppen aanraken, daar kunnen ze van beschadigen en toprot zul je altijd wel hebben.(wordt alleen maar erger als je met je vingers aan je toppen zit)

            Comment

            Bezig...
            X