Zijn we er al?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Nism0
    Advanced Stoner
    Member
    • Jun 2014
    • 67

    #1

    Zijn we er al?

    Korting op 420shop
    Beste medekwekers,

    Ik weet het jullie zullen wel moe worden van al die vragen of er al geoogst kan worden.
    Helaas ben ik ook niet zeker of ik nou wel of niet kan oogsten, dus hopelijk hebben jullie tips.
    Ik heb een 4-tal AK dames (Spliff Seeds) in de volle grond staan.
    De eerste bloei (stampers) was zichtbaar vanaf 06-09 dat is dus 40 dagen bloei.
    Dageljiks knip ik nu best wel veel rot weg dus als het kan wil ik ze omhakken.
    Ik heb alleen een mobiele telefoon met 4 keer zoom dus ik hoop dat het te zien is op de foto's
    Kan het al of nog even wachten?

    20141016_082118.jpg20141016_082646.jpg20141016_082642.jpg20141016_082627.jpg20141016_082621.jpg20141016_082616.jpg20141016_082610.jpg20141016_082605.jpg20141016_082131.jpg20141016_082859.jpg
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Zijn we er al?

    40 dagen bloei is niet veel natuurlijk.
    Maar je moet ook niet wachten tot alles wegrot.
    Trichomen lijken gedeeltelijk milky te zijn, dus eventueel zou je alvast wat toppen kunnen oogsten, om de rest nog x dagen te laten staan. Elke dag meer is meegenomen.
    Maar met 6 weken bloei moet je natuurlijk geen echte indica-hit verwachten.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Nism0
      Advanced Stoner
      Member
      • Jun 2014
      • 67

      #3
      Re: Zijn we er al?

      Keuzes keuzes...
      Ik denk dat ik nog maar even wacht dan.
      Ik las ook nog ergens dat ze in de laatste twee weken veel dikkere toppen krijgen.

      Comment

      Bezig...