Wat is het probleem?? Help

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • swoof
    Senior Stoner
    Member
    • May 2014
    • 34

    #1

    Wat is het probleem?? Help

    Korting op 420shop
    Wat is het probleem hiervan? Toprot? Of iets anders? Wat doe ik mis? Kan ik iets eraan doen? Afknippen die tak?

    Alvast bedankt



    Hier de fotot: bruine/paarse lijn over de tak.. iemand ervaring daarover?
  • Peterww
    Gandhi Ganjamaster
    MemberLucky Member
    • Apr 2010
    • 492

    #2
    Re: Wat is het probleem?? Help

    Stamrot.
    Is het glas halfleeg of halfvol?

    Comment

    • swoof
      Senior Stoner
      Member
      • May 2014
      • 34

      #3
      Re: Wat is het probleem?? Help

      sommige denken van de koude??

      Comment

      • highflyin
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Jun 2014
        • 344

        #4
        Re: Wat is het probleem?? Help

        Heb ik ook met mijn planten gehad komt inderdaad door de kou, is verder geen groot probleem.

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: Wat is het probleem?? Help

          Oorspronkelijk geplaatst door swoof
          sommige denken van de koude??
          Wie dan ? Ik zag niemand dat roepen hier ?

          Ik zie niks op die foto. [TIP]
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • swoof
            Senior Stoner
            Member
            • May 2014
            • 34

            #6
            Re: Wat is het probleem?? Help

            Oke bedankt iedereen..

            & ja QnQ mensen hadden dit gezegt op mijn andere topic

            mvg

            Comment

            • FlintStoned
              Banned
              • Oct 2012
              • 5580

              #7
              Re: Wat is het probleem?? Help

              Paarse lijnen op de stam is vaak een tekort, Stikstof en Mg gebreken starten vaak met paarse lijnen op je stam. Als het dan ook nog koele nachten zijn versterkt dit het wel idd.

              Tip: Houd al je vragen in 1 topic en heb een beetje geduld. Het is een forum geen intand antwoordmachine. Het kan dus een paar dagen duren voor je reacties krijgt. Met een goed overwogen topic titel waar je onderwerp of vraag al duidelijk instaat heb je meer kans op serieuze hulp. Titels zoals help wat nu¿ Sla ik doorgaans standaard over.

              Comment

              Bezig...