Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik zie door de struiken het bos niet meer! Beginner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ik zie door de struiken het bos niet meer! Beginner

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Ik zie door de struiken het bos niet meer! Beginner

    Wietzaadjes.nl :thumbup:
    Duizenden keuzes alles fem
    Alle bekende merken en huismerk
    Goedkoop.en geen verzendkosten
    Waarom neem je niet een 2 white widows en een bigbangautoflower plantje voor de zekerheid
    Last edited by grinderke; 17 October 2014, 19:50.

    Comment


      #3
      Re: Ik zie door de struiken het bos niet meer! Beginner

      Ik heb ook moeite met inslaap komen maar het effect van sativa's valt bij mij ook goed en kan er heerlijk mee slapen masr dat kan aan de persoon natuurlijk. Ik heb dit jaar Gold rush outdoor gekweekt, is een lekker wietje, makkelijk te kweken en weinig kans op toprot.

      Comment


        #4
        Re: Ik zie door de struiken het bos niet meer! Beginner

        Bedankt! Hmm, 2 soorten, stom dat ik daar nog niet aan gedacht had. Meer reacties zijn nog steeds erg welkom, aangezien ik pas na het weekend wil gaan bestellen (zaad kan toch wel tot het voorjaar bewaard blijven? )

        Maakt het merk nog iets uit?

        Ik zat dus inderdaad eerst bij wietzaadjes.nl te kijken, en als ik dan zoek op '6-8 weken, buiten, beginner, autoflowering' rolt er een hele lijst uit en weet ik niet hoe ik daaruit moet kiezen ^^ Daar raakte ik het bos kwijt haha.

        En power plant? Lees hier dat dat ook een goede is. http://www.wietstekje.nl/Wietsoorten.html
        Last edited by Gallardo; 18 October 2014, 05:38.

        Comment


          #5
          Re: Ik zie door de struiken het bos niet meer! Beginner

          Powerplant buiten is ook best ok
          Die zaden kun je jaren bewaren in je koelkast
          Ik zelf vind de powerplant auto op wz.nl wel de interessantste af uit hun huismerk
          Last edited by grinderke; 18 October 2014, 08:46.

          Comment


            #6
            Re: Ik zie door de struiken het bos niet meer! Beginner

            "Iedereen raadt iets anders aan..."
            En dan start je weer een topic met die vraag waar weer iedereen wat anders gaat aanraden.

            Als het je is om het gemak, dan is een goeie basis belangrijk, niet de zaadkeuze, elke wietplant doet het wel buiten.
            Autoflowers zijn leuk, lief wil ik ze eigenlijk wel noemen. Maar 90% van de autoflowers rot weg zo gauw ze een beetje toppen krijgen.

            Niet te vroeg beginnen, binnen voorgroeien is niet nodig.
            Half mei gooi je een zak growmix in een cementkuip, mik er 5 liter water bij en goed roeren en mixen. Alle kluiten en klonten moeten fijn.
            Pak een extra kuip, gooi daar een zak lightmix in en doe hetzelfde.
            Gooi de zak lightmix nu bovenop growmix in de andere kuip.
            Plant een stuk of drie zaadjes per kuip in de grond, op zo'n 10cm afstand van elkaar. 1-2cm diep is mooi.
            Span een stuk plastic erover en wacht tot ze boven komen. Zorg dat er niet teveel regen in de kuip valt.
            In de komende weken verwijder je de twee zwakste, je gaat 1 plant overhouden.
            Dan ga je je verdiepen in groeivoeding, dat heb je na een week of 3-4 nodig.

            Dat is de simpele basis.
            Dat werkt gewoon, en dan zul je na 2 maandjes 'n prachtige grote plant hebben.

            Ga lekker naar wietzaadjes.nl of gelijk welke andere site (er is een groot topic over zaadverkopers in het growshop-deel van dit forum)
            Maak daar je keuze voor iets dat kort bloeit en niet te compacte toppen heeft.
            Hoe kom je daarachter dan ?
            Zoek een soortje, en google naar kweekverslagen of growreports van die soort.
            Dan zie je in de praktijk wat iemand met het soortje doet.
            Je gaat toch geen heel kweekseizoen laten afhangen van soortjesroepers ?

            We kunnen alles wel voorkauwen, maar dan kom je elke dag met vragen die al vaak beantwoord zijn.

            Bovendien, als je niet om de wiet kweekt, kun je misschien beter pepers gaan kweken ofzo.
            Daarvoor wordt je je huis niet uitgeschopt als iemand ze vind, en de hele buurt gaat er niet naar ruiken plus je kunt al in januari beginnen achter een raam met veel zon.
            Met die heksenjacht de afgelopen tijd is dat misschien het overwegen waard.
            QNQ2014215.JPG
            Peperplantjes zijn net zo leuk om te kweken, en als je zo'n peper in je broodmolen stopt ga je echt wel een kick krijgen act09.gif
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Ik zie door de struiken het bos niet meer! Beginner

              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
              "Iedereen raadt iets anders aan..."
              En dan start je weer een topic met die vraag waar weer iedereen wat anders gaat aanraden.

              Als het je is om het gemak, dan is een goeie basis belangrijk, niet de zaadkeuze, elke wietplant doet het wel buiten.
              Autoflowers zijn leuk, lief wil ik ze eigenlijk wel noemen. Maar 90% van de autoflowers rot weg zo gauw ze een beetje toppen krijgen.

              Niet te vroeg beginnen, binnen voorgroeien is niet nodig.
              Half mei gooi je een zak growmix in een cementkuip, mik er 5 liter water bij en goed roeren en mixen. Alle kluiten en klonten moeten fijn.
              Pak een extra kuip, gooi daar een zak lightmix in en doe hetzelfde.
              Gooi de zak lightmix nu bovenop growmix in de andere kuip.
              Plant een stuk of drie zaadjes per kuip in de grond, op zo'n 10cm afstand van elkaar. 1-2cm diep is mooi.
              Span een stuk plastic erover en wacht tot ze boven komen. Zorg dat er niet teveel regen in de kuip valt.
              In de komende weken verwijder je de twee zwakste, je gaat 1 plant overhouden.
              Dan ga je je verdiepen in groeivoeding, dat heb je na een week of 3-4 nodig.

              Dat is de simpele basis.
              Dat werkt gewoon, en dan zul je na 2 maandjes 'n prachtige grote plant hebben.

              Ga lekker naar wietzaadjes.nl of gelijk welke andere site (er is een groot topic over zaadverkopers in het growshop-deel van dit forum)
              Maak daar je keuze voor iets dat kort bloeit en niet te compacte toppen heeft.
              Hoe kom je daarachter dan ?
              Zoek een soortje, en google naar kweekverslagen of growreports van die soort.
              Dan zie je in de praktijk wat iemand met het soortje doet.
              Je gaat toch geen heel kweekseizoen laten afhangen van soortjesroepers ?

              We kunnen alles wel voorkauwen, maar dan kom je elke dag met vragen die al vaak beantwoord zijn.

              Bovendien, als je niet om de wiet kweekt, kun je misschien beter pepers gaan kweken ofzo.
              Daarvoor wordt je je huis niet uitgeschopt als iemand ze vind, en de hele buurt gaat er niet naar ruiken plus je kunt al in januari beginnen achter een raam met veel zon.
              Met die heksenjacht de afgelopen tijd is dat misschien het overwegen waard.
              [ATTACH=CONFIG]244294[/ATTACH]
              Peperplantjes zijn net zo leuk om te kweken, en als je zo'n peper in je broodmolen stopt ga je echt wel een kick krijgen [ATTACH=CONFIG]244293[/ATTACH]
              Bedankt, dit ga ik zeker gebruiken Denk dat ik power plant en white widow van hun huismerk ga bestellen.

              Wat betreft de pepers - heb ik al En het is me JUIST om de geur te doen. Buurman heeft ook een paar planten gehad (maar die waren mislukt) en ik vind het gewoon lekker ruiken. Als het dan ook nog een beetje smaakt, is het mooi meegenomen, maar aangezien ik nog thuis woon zal ik daar niet veel kans voor krijgen haha.

              (overigens is m'n vader degene die ze wil zetten en die met het idee kwam, dus dit is mijn sinterklaaskadootje voor hem)

              Comment


                #8
                Re: Ik zie door de struiken het bos niet meer! Beginner

                Als het aan mij ligt zie je volgend jaar door de bomen het bos niet meer

                Tegen slaapproblemen kun je het beste Afghaan nemen, die is ook nog super makkelijk en je vader zal er zeker blij mee zijn.
                Autoflowers moet je niet doen, dan kun je nog beter een zakje met zout geven.

                Comment

                Bezig...
                X