Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp bij oogsten!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hulp bij oogsten!

    Korting op 420shop
    Hallo medekwekers,

    Nadat 3 van mijn beste plantjes zijn overheerst door toprot en ik die helaas heb moeten omhakken heb ik nog 3 plantjes over van een ander soort (vraag me niet welk soort, heb ze in een mix van 2 soorten gekocht om te oefenen want dit is mijn eerste keer).

    Nou staan deze 3 plantjes al een redelijke tijd in de bloei en ik vroeg me af of jullie mij kunnen helpen over hoeveel dagen/weken ze om mogen.

    Ik heb het hele subforum van trichomen al gelezen en nog veel meer dat ze milky/amber moeten zijn en niet clear maar nu heb ik niet het perfecte microscoopje om dit te bekijken (alleen een camera van de telefoon) en ik dacht dat jullie misschien van een foto toch nog iets kunnen afleiden.

    De planten zien er niet heel goed meer uit en eentje hangt zelfs heel slap (foto 6) maar dat zou ook door het vele regenen kunnen komen.

    IMG-20141021-WA0035.jpgIMG-20141021-WA0021.jpgIMG-20141021-WA0044.jpgIMG-20141021-WA0045.jpgIMG-20141021-WA0046.jpgIMG-20141021-WA0053.jpg

    Ik hoop dat jullie mij toch nog een beetje kunnen helpen om er wat lekkers van af te halen!

    mvg, Theweedfarmer

    #2
    Re: Hulp bij oogsten!

    Mijn mening: Gewoon oogsten. Je verliest anders nog meer aan toprot. Ik heb een paar weken geleden ook de hoofdtoppen van mijn buitenplanten te vroeg geoogst. Ze doen het echter wel goed

    Maarja kijken wat anderen ervan zeggen...

    Comment


      #3
      Re: Hulp bij oogsten!

      Het lijkt me dat deze soort meer rot bestendig is dan de ander want deze 3 hebben nog 0 last van rot, ik vroeg me alleen af hoelang ze nog ongeveer moesten aangezien dit mijn eerste keer is en ik de trichomen niet heel duidelijk kan zien. kan het met mooier weer proberen met een nikon camera en het dan beter bekijken. zolang ze rotvrij blijven probeer ik ze zo lang mogelijk te laten staan, komt er rot dan gaan ze om. weetniet wat de anderen er van vinden?

      Comment


        #4
        https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

        Comment


          #5
          Re: Hulp bij oogsten!

          IMG-20141026-WA0022.jpgIMG-20141026-WA0032.jpgIMG-20141026-WA0028.jpgIMG-20141026-WA0026.jpgIMG-20141026-WA0027.jpgIMG-20141026-WA0028.jpgIMG-20141026-WA0044.jpg

          zo zien mijn dames er nu uit, nog geen rot te bekennen. Ze mogen nog wel even staan he? want zelf zie ik nog geen amber kleurige trichomen of hebben jullie een andere mening? ze ruiken al wel heerlijk zoet

          Comment


            #6
            Re: Hulp bij oogsten!

            iemand??? denk zelf dat ze nog 2/3 weken moeten maar wat is jullie mening?

            Comment


              #7
              Re: Hulp bij oogsten!

              Met zoveel witte haren moeten ze inderdaad nog wel even.
              Zou wel al dat dorre blad weghalen, da's 'n bron voor schimmel.

              3e foto ten Noordwesten van het midden, zie ik een lichtbruine pistil.
              Hou dat punt in de gaten.
              't Is wel moeilijk te zien met hier en daar 'n paars blaadje er tussen
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Hulp bij oogsten!

                zal ik doen bedankt!

                Comment


                  #9
                  Re: Hulp bij oogsten!

                  Oogsten maat anders ben je alles kwijt

                  Comment

                  Bezig...
                  X