Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wanneer starten?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wanneer starten?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik ga voor de eerste maal eens proberen om enkele wietplanten te kweken. Daarvoor heb ik 5 zaadjes Hollands Hope gekocht. Natuurlijk zou ik al willen beginnen om deze binnen in potjes te zaaien maar kan dit nu al of wacht ik beter nog een tijdje?

    Alvast bedankt

    #2
    Begin maart, halfweg maart kan je beginnen met de zaailingen te ontkiemen
    Zelfs april kan ook nog.

    Veel succes gewenst!


    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      hoi welkom op het forum...

      je kan jezelf hier voorstellen ---> http://jointjedraaien.nl/wietforum/f34/

      over je vraag,je kan deze zaadjes al zeker laten ontkiemen en laten voorgroeien...
      let wel op dat je genoeg hoogte hebt voor je planten te laten groeien tot je ze buite kan zetten!

      begin mei kan je ze ongeveer buiten zetten...

      wat voor lamp ga je gebruiken om voor te groeien?

      grtzz

      Comment


        #4
        Verhuist naar de vragen, de info sectie dient voor info topics en niet voor vragen.

        Peace

        Comment


          #5
          Allen bedankt voor jullie antwoorden.

          Heb je eigenlijk een lamp nodig? Ik dacht dit gewoon op de vensterbank te doen zonder lamp. Misschien kan ik toch maar beter half april beginnen dan is er zeker genoeg licht.
          Hoe snel krijgt zo'n zaailing eigenlijk hoogte?

          Comment


            #6
            Je kunt, als de zon wat meer en langer gaat schijnen (nu dus niet) je plantjes laten groeien op de vensterbank. Ook kun je ze dan buiten in de tuin of ergens neerzetten.

            Wil je niet afhankelijk zijn van de zon en het weer e.d., kun je een kastje/tentje oid maken, waar je dan wel een lamp in hangt. Dan kun je binnen kweken
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment

            Bezig...
            X