kweektent buiten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Gamigami
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jan 2015
    • 5

    #1

    kweektent buiten

    Korting op 420shop
    hoi ik ben jamie en ik ben 21 jaar oud ik heb nog nooit gekweekt omdat ik van mijn vader dat niet thuis mag doen nu was mijn vraag ia het niet mogenlijk om een lweektent in je tuin te zetten en daarin een paar plantjes te zetten met een generator of iets dergelijks hoor graag jullie meningen alvast bedankt
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: kweektent buiten

    Bij die naam moet ik altijd aan Mistral denken, dat soft erotische nummer.



    Nee, ik zou geen hokje met generator en lamp gaan maken voor een paar plantjes. Da's gekkenwerk.
    Je hebt geen tent nodig, wacht tot het mei is, en dan kun je gewoon zaadjes in grote potten/kuipen of volle grond of op je balkon zaaien.
    Dan heb je nog lekker een paar maanden om alles te leren voor je gaat beginnen en uit te zoeken welke soort het meest geschikt is voor je. (daar zijn tientallen topics over)
    Hier is de afdeling buitenkweek, daar ga je alvast veel wijzer worden.

    Succes.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Gamigami
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Jan 2015
      • 5

      #3
      Re: kweektent buiten

      maar is het mogenlijk met een generator enzo ala je bijvoorbeeld wat meer plantjes neemt wil gewoon een leuk project namenlijk dacht een kweektent in een gegeaven kuil heb alle materialen al dus het is niet zoon duur grapje

      Comment

      • royalcheese1grow
        Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2013
        • 672

        #4
        Re: kweektent buiten

        Een kweektent onder de grond?

        Comment

        • Gamigami
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Jan 2015
          • 5

          #5
          Re: kweektent buiten

          nee niet onder de grond haha gewoon klein stukje zodat niet teveel mensen het zien en mijn plantjes probere te jatten

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          wil gewoon iets maken waardoor ik buiten een soort hok kan zetten qaar ik binne kan kweken

          Comment

          • royalcheese1grow
            Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2013
            • 672

            #6
            Re: kweektent buiten

            Kijk als je dit doet voor het achter te houden, zodat je vader er niet achter komt.
            Slecht idee, als dit er niets mee te maken hebt kun je beter zoals Q zegt plantjes in de tuin zetten.
            Is je tuin dan zo open dat de mensen je planten zouden kunnen zien?
            Dan kun je nog altijd overwegen om een guerilla kweek te doen.
            En anders wacht je tot je ooit wel binnen een kweekje kan/mag doen.

            Grts cheese

            Comment

            • Gamigami
              Stekje
              Nieuw Lid
              • Jan 2015
              • 5

              #7
              Re: kweektent buiten

              het kan niet ivm mijn broertje maar ik kom er wel uit bedankt

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              de guerilla lijkt me wel wat kan ik gelijk beginnen op mijn plek met zaadjes of is her handiger om ze al een stukje te laten groeien mijn mogenlijkheden om ze al te laten groeien is klein dus vanaf zaadjes zou beste zijn en is er een soort die jullie me aanraden

              Comment

              • Modest
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Apr 2010
                • 1390

                #8
                Re: kweektent buiten

                Doe het in een kamer die op slot kan, en waarvan de sleutel ver uit de buurt van je broer ligt. Zo gebeurt dat hier ook .

                En begin niet met zo'n gekkenwerk.
                Guerilla is trouwens leuk om te doen, maar dan heb je absoluut geen zekerheid.
                In het bos ga je klauteren puur om het plezier ervan, niet over wat het opbrengt.
                Stap voor stap geraken we er wel.

                Comment

                • Gamigami
                  Stekje
                  Nieuw Lid
                  • Jan 2015
                  • 5

                  #9
                  Re: kweektent buiten

                  woon in een flat dus dat zal.niet gaan en ga toch voor de geurilla

                  Comment

                  • grinderke
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2014
                    • 974

                    #10
                    Re: kweektent buiten

                    in dit geval is guerilla de enige oplossing, geen voorgroeien
                    en ik raad je die gold rush,polm gold,guerilla gold,... aan

                    Comment

                    • Modest
                      Expert Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2010
                      • 1390

                      #11
                      Re: kweektent buiten

                      Hoe? Eerst wil je het in je tuin doen, en daarna woon je op een flat?

                      Of wou je de tent inclusief generator helemaal ingraven?
                      Stap voor stap geraken we er wel.

                      Comment

                      • MWay
                        Amazing Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2012
                        • 4999

                        #12
                        Re: kweektent buiten

                        Denk jij dat je tent waterdicht is.
                        Met zo`n inslag ga je toch niet als je binnen gaat kweken denken want pfffffffffffffffffffffffff.
                        Nee dat gaat niet en zou het ook maar niet proberen voor er straks iemand staat te shaken naast je tent in de tuin!

                        Comment

                        • WeedFan
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Aug 2014
                          • 848

                          #13
                          Re: kweektent buiten

                          Je kan wel een soort schuurtje bouwen, dakbedekking eroverheen. 3 bij 3 meter moet voldoende zijn. Isoleren de hap. Lichtdicht maken. etc. Geen goed idee?

                          Comment

                          • belladonna
                            Guru of all Growers
                            Lucky Member
                            • Aug 2008
                            • 10674

                            #14
                            Re: kweektent buiten

                            Je vader wil het niet hebben Dus kappen er mee en ga op je eigen wonen je ben 21 zeg je dus hup spullen pakken en weg wezen.
                            God was never on your side..

                            Comment

                            • grinderke
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2014
                              • 974

                              #15
                              Re: kweektent buiten

                              ts gaat enkel guerilla kunnen doen denk ik

                              Comment

                              Bezig...