hoi ik ben jamie en ik ben 21 jaar oud ik heb nog nooit gekweekt omdat ik van mijn vader dat niet thuis mag doen nu was mijn vraag ia het niet mogenlijk om een lweektent in je tuin te zetten en daarin een paar plantjes te zetten met een generator of iets dergelijks hoor graag jullie meningen alvast bedankt
kweektent buiten
Collapse
X
-
Re: kweektent buiten
Bij die naam moet ik altijd aan Mistral denken, dat soft erotische nummer.
Nee, ik zou geen hokje met generator en lamp gaan maken voor een paar plantjes. Da's gekkenwerk.
Je hebt geen tent nodig, wacht tot het mei is, en dan kun je gewoon zaadjes in grote potten/kuipen of volle grond of op je balkon zaaien.
Dan heb je nog lekker een paar maanden om alles te leren voor je gaat beginnen en uit te zoeken welke soort het meest geschikt is voor je. (daar zijn tientallen topics over)
Hier is de afdeling buitenkweek, daar ga je alvast veel wijzer worden.
Succes. -
-
Re: kweektent buiten
nee niet onder de grond haha gewoon klein stukje zodat niet teveel mensen het zien en mijn plantjes probere te jatten
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
wil gewoon iets maken waardoor ik buiten een soort hok kan zetten qaar ik binne kan kwekenComment
-
Re: kweektent buiten
Kijk als je dit doet voor het achter te houden, zodat je vader er niet achter komt.
Slecht idee, als dit er niets mee te maken hebt kun je beter zoals Q zegt plantjes in de tuin zetten.
Is je tuin dan zo open dat de mensen je planten zouden kunnen zien?
Dan kun je nog altijd overwegen om een guerilla kweek te doen.
En anders wacht je tot je ooit wel binnen een kweekje kan/mag doen.
Grts cheeseComment
-
Re: kweektent buiten
het kan niet ivm mijn broertje maar ik kom er wel uit bedankt
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
de guerilla lijkt me wel wat kan ik gelijk beginnen op mijn plek met zaadjes of is her handiger om ze al een stukje te laten groeien mijn mogenlijkheden om ze al te laten groeien is klein dus vanaf zaadjes zou beste zijn en is er een soort die jullie me aanradenComment
-
Re: kweektent buiten
Doe het in een kamer die op slot kan, en waarvan de sleutel ver uit de buurt van je broer ligt. Zo gebeurt dat hier ook
.
En begin niet met zo'n gekkenwerk.
Guerilla is trouwens leuk om te doen, maar dan heb je absoluut geen zekerheid.
In het bos ga je klauteren puur om het plezier ervan, niet over wat het opbrengt.Stap voor stap geraken we er wel.Comment
-
Re: kweektent buiten
Denk jij dat je tent waterdicht is.
Met zo`n inslag ga je toch niet als je binnen gaat kweken denken want
pfffffffffffffffffffffffff.
Nee dat gaat niet en zou het ook maar niet proberen voor er straks iemand staat te shaken naast je tent in de tuin!Comment
-
Re: kweektent buiten
Je vader wil het niet hebben Dus kappen er mee en ga op je eigen wonen je ben 21 zeg je dus hup spullen pakken en weg wezen.God was never on your side..Comment







Comment