Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@bubbleblower Dank je maar ik kan geen link vinden met Red Hair skunk, het is een ras hè, niet alleen een kenmerk. Volgens mij is Red Hair skunk ook in Nederland ontwikkeld.
@Stemma je bent de beste, maar hier alleen betalen met Western Union. Dat is wat die Nigerianen ook gebruiken voor hun oplichting. Ik zal even kijken of er meer shops zijn die dat verkopen. De omschrijving klopt met mijn ervaring.
cannabis-bud-beans.com is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, cannabis-bud-beans.com has it all. We hope you find what you are searching for!
Ik heb vandaag een bestelling de deur uit gedaan voor Omni's Red Escape.
Er komt nog wat bij maar wat staat nog niet vast.
Red Hair zie ik van af ivm niet echt geschikt voor buiten. Toch bedankt Stemma
Ik had al Master Kush Feminised (zie ruilen topic) besteld maar daar zie ik nu van af dus mocht iemand dat zakje (ongeopend) willen ruilen voor een reguliere buitensoort met medicinale werking dan hoor ik het graag.
Bij voorkeur geen couch lock maar uplifting en goed tegen insomnia.
AQS Danish Snow - Heel benieuwd, lijkt heel sterk en schimmelbestendig als je @Stemma 's late poging ziet. Benieuwd wat deze in mijn 32 liter bakken gaan doen. http://www.growshopmarkt.nl/adverten...liere-zaden-3/
Oldschool Citral van stichting Mediwiet - Eerst stond ik hier wantrouwend tegenover maar na enig verdiepen schijnt dit toch een mooi soortje te zijn. Hopelijk een 80's 90's jeugdsentiment wietje.
De voorgroei lamp is binnen - Katrol en kettingen/snoeren nog even regelen zodat de hoogte verstelbaar is.
Kweek kasje binnen voor stekjes.
Medium nog achteraan, Citral gaat in batmix, rest nog onbekend (thanks @MWay voor de info mbt stekken etc)
Zaden compleet dus. (thanks @HJM voor je informatie)
Potten moet ik nog even achteraan.. ergens goedkope vierkante potten van 3 ltr (15x15x20 bv) zien te scoren voor de 3 weken voorgroei onder TL.
Plagron bio groei voeding zal het waarschijnlijk worden voor de Red Escape en Danish Snow
Steenwol blokjes nog bestellen
Wormen halen bij de dierenzaak bij verpotten van 3ltr naar 32 ltr.
Beendermeel voor de bloei ism alga bloom. Dit ipv alga bloom en green sensation.. althans als dat verstandig is.
Coco Peat zal gemengd worden met de grond, misschien ga ik voor geranium grond van DCM.
Ecostyle Vital voor de stevigheid en schimmels.. als dat op is gewoon waterglas.
Bedankt aan iedereen van dit forum, ik probeer als beginner vooral veel trucjes van anderen te kopiëren maar ben er nog lang niet.
Maar goed, we zijn weer een stap dichterbij
Last edited by Eclecticon; 25 March 2015, 21:52.
Reden: aanvulling
Haha ja.. kwam ik vorig jaar op.. ik dacht die poepen en dat is goed.. ze waren na de oogst nog springlevend..
Als het niets uithaalt stop ik natuurlijk.. heb het gewoon impulsief gedaan.
Comment