een vraagje over buiten kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • splieftje
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2014
    • 88

    #1

    een vraagje over buiten kweek

    Korting op 420shop
    hallo iedereen!
    ik wil gaan beginnen met een buiten kweekje , ik heb gekozen voor het wiet soortje 'chocoloco'
    ik ben nog nie begonnen met de kweek omdat ik het persoonlijk nog veel te koud vin savonds en snacht , en overdag is het ook nog niet op en top !
    nu is men vraag wat is de minimum temperatuur voor buiten kweek ? en moet ik al beginnen met mijn zaadje te ontkiemen ?
    mvg splieftje
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...euw-witje-2015
  • amazing
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2014
    • 1699

    #2
    Re: een vraagje over buiten kweek

    buiten kan je beginnen vanaf 15 mei , dan heb je de beste temperaturen
    je kan ze al ontkiemen en eventueel een beetje voorgroeien maar dit is u keuze.
    maar het beste wacht je tot 15 mei als je er niet veel van kan.
    gewoon zaadje in de grond en wachten

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: een vraagje over buiten kweek

      Onder de 12 graden staan de plantjes gewoon stil.
      18 Graden is optimaal.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • FlintStoned
        Banned
        • Oct 2012
        • 5580

        #4
        Re: een vraagje over buiten kweek

        Chocoloco buiten¿ hmm, hoop dat dat lukt.

        Comment

        • Gps
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2014
          • 1988

          #5
          Re: een vraagje over buiten kweek

          Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
          Onder de 12 graden staan de plantjes gewoon stil.
          18 Graden is optimaal.
          Voor wie nu denk, ja maar het is hier vaak geen 18 graden, dat klopt maar ons klimaat is ook niet echt ideaal voor wiet.

          Ik kreeg het advies van iemand die zeer weet over wiet, (maar niet over ons klimaat) om de planten onder de 18 graden naar binnen te halen.

          De 18 graden die QnQ noemt kloppen dus echt.

          De planten naar binnen halen is zolang het niet vriest niet nodig, maar ik kon vorig jaar tijdens mijn eerste buiten kweek goed merken, dat die temperaturen echt wel kloppen.
          Er was geen reden tot paniek, maar de steeltjes van plantjes waar ik in maart mee begon, werden paars. ( En het was geen paarse soort)
          Lets not criticize but legalize

          Comment

          • FlintStoned
            Banned
            • Oct 2012
            • 5580

            #6
            Re: een vraagje over buiten kweek

            onder de 18 heeft je plantje de grootste moeite om fosfor te vervoeren. vandaar die paarse stelen

            Comment

            • puur indica
              Senior Stoner
              Member
              • Mar 2015
              • 46

              #7
              Re: een vraagje over buiten kweek

              Jip heb ik ook gehad toen ik nog geen geïsoleerd dak had toen werd het nachts te koud waardoor die paarse steeltjes kregen


              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

              Comment

              Bezig...