Meerdere planten in een speciekuip

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Skunk I
    Senior Stoner
    Member
    • Apr 2013
    • 28

    #1

    Meerdere planten in een speciekuip

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    ik kweek al een tijd met grote speciekuipen van 65 liter. Ik heb normaal ook altijd grotere planten maar dit jaar heb ik gekozen voor Royal Bluematic en Ak-47 allemaal autoflower. Op de verpakking staat dat ze ongeveer 70 cm worden en de ak-47 planten 70-120 cm. Ik vroeg me af of ik 2 planten in 1 Kuip kan zetten. Wel van dezelfde soort uiteraard. Ik gebruik ook soms hele simpele voeding van de Intratuin. Groentevoeding van het huismerk. Iemand ervaringen met deze voeding?
  • poepzak200
    Cronic Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2011
    • 3081

    #2
    Re: Meerdere planten in een speciekuip

    2 autoflowers in een speciekuip van 65 liter gaat makkelijk qua wortels.
    het enige waar ik me aan zou gaan storen is dat de planten elkaar in de weg gaan staan, wat licht tegen gaat houden en uiteindelijk zorgt voor minder opbrengst.
    Ik zou liever 2 planten in 2 kleinere potten zetten, maar om antwoord te geven op je vraag: het gaat zeker
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: Meerdere planten in een speciekuip

      Jahoor, waarom niet.

      QNQ2014193.jpg
      Een cementkuipje passen er wel meer in.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Skunk I
        Senior Stoner
        Member
        • Apr 2013
        • 28

        #4
        Re: Meerdere planten in een speciekuip

        QnQ, dat zijn wel vrij smalle planten

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: Meerdere planten in een speciekuip

          Drieënhalve maand met z'n tweeën in een 3-liter potje worden ze ook niet groot van natuurlijk.
          Een cementkuip is veuuul groter.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • soulrebel
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2014
            • 1606

            #6
            Re: Meerdere planten in een speciekuip

            Autoflowers zou ik toch noois in een grote speciekuip planten hoor,potten van 8l zouden beter zijn zeker die van RQS niet,bv voor lowryders ook niet nodig,enkel voor big autoflowers die 90/100 dagen moeten,dan wel,hebben ze tijd genoeg om flink door te wortelen,de kleinere soortjes niet...

            Comment

            • Skunk I
              Senior Stoner
              Member
              • Apr 2013
              • 28

              #7
              Re: Meerdere planten in een speciekuip

              ze staan er nu zo bij
              Attached Files

              Comment

              • soulrebel
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2014
                • 1606

                #8
                Re: Meerdere planten in een speciekuip

                ziet er goed uit ik heb net ak47 geoogst,75gram droog van 1 plantje,binnen onder 400watt

                Comment

                • Skunk I
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Apr 2013
                  • 28

                  #9
                  Re: Meerdere planten in een speciekuip

                  Mooie opbrengst. Zeker voor eigen gebruik

                  Comment

                  Bezig...