Overpottel 2.0

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • appeljuice420
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2015
    • 226

    #1

    Overpottel 2.0

    Korting op 420shop
    Ik had hier al een topic over gemaakt maar heb geen reactie er meer over gekregen. Wat moet ik met mn plantje doen? Het is geen autoflower maar een kera white thunder fem. Ze moet overgepot worden maar ik geb geen voeding. Is het verstandig om haar in de grond te doen? En wanneer gaat ze in de bloei want de dagen veranderen niet.

    Don't kill my high, because you're too low!
  • FlintStoned
    Banned
    • Oct 2012
    • 5580

    #2
    Re: Overpottel 2.0

    Die kan overgepot worden. in de volle grond heb je geen voeding nodig, als je overpot in fatsoenlijke grond heeft ze weer voor 3 weken, pot 3 x zo groot als de huidige, en ja reg bloeit pas als buiten 12/12 is das rond 26 september. dan nog de bloeiweken.

    N.B. lekere joint op je avator ghehehehe en was je handen eens voor je met plantjes gaat stoeien (tmv)

    P.S. die gele puntjes is an zuigende insecen op je plant kijk eens goed onder het blad

    Comment

    • appeljuice420
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Mar 2015
      • 226

      #3
      Re: Overpottel 2.0

      Dus wat moet ik hier nu mee. Ik snap het niet. Ik moet haar nu zelf in de boei zetten of wat?
      Don't kill my high, because you're too low!

      Comment

      • FlintStoned
        Banned
        • Oct 2012
        • 5580

        #4
        Re: Overpottel 2.0

        regulier zaat (dus geen autoflower) zal groeien tot midden september en dan pas in bloei gaan , misschien moet jeje iets beter inlezen voor je begint. dat voorkomt zulke vragen!

        Comment

        • appeljuice420
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Mar 2015
          • 226

          #5
          Re: Overpottel 2.0

          Ja dat lijkt me inderdaad slimmer. Wat zou jij doen als je dit had?
          Don't kill my high, because you're too low!

          Comment

          • FlintStoned
            Banned
            • Oct 2012
            • 5580

            #6
            Re: Overpottel 2.0

            ik zou eerst alle sticky topics gaan lezen en de buitenkweekverslagen na snorren, lost vele vragen op, alle info staat hier reeds vele malen benoemd.

            ps no harm ik kijk wel mee hoor.

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: Overpottel 2.0

              Van een brug springen.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • appeljuice420
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Mar 2015
                • 226

                #8
                Re: Overpottel 2.0

                Thanks FlintStoned
                Don't kill my high, because you're too low!

                Comment

                • FlintStoned
                  Banned
                  • Oct 2012
                  • 5580

                  #9
                  Re: Overpottel 2.0

                  agja Q soms moet je ze ff de goede richting wijzen, lezen.
                  afgezeken worden stimuleerd niet tot lezen beetje hulp doet wonderen

                  Comment

                  • appeljuice420
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2015
                    • 226

                    #10
                    Re: Overpottel 2.0

                    Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned
                    agja Q soms moet je ze ff de goede richting wijzen, lezen.
                    afgezeken worden stimuleerd niet tot lezen beetje hulp doet wonderen
                    Juist inderdaad. Ik wil het beste voor mn plantje dus.

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Ik zit HELEMAAL vast! Ik weet echt niet wat ik moet doen met mn plantje. En ik kan niet echt iets vinden op het forum. (waarschijnlijk kan ik het zelf gewoon niet vinden). Is het een mogelijkheid om te verduisteren...? Ik heb gister meegekregen dat het niet de beste maniers is. Maar heb ik nu een andere keus?
                    Last edited by appeljuice420; 25 April 2015, 10:24.
                    Don't kill my high, because you're too low!

                    Comment

                    • Sanders
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2009
                      • 165

                      #11
                      Re: Overpottel 2.0

                      Keuze's voldoende alleen is het enige dat je aangeeft , dat je pot te klein begint te worden....verder hangt het allemaal van je personelijke situatie/voorkeur af.
                      Antwoorden staan overal op dit forum geschreven.

                      Comment

                      • appeljuice420
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2015
                        • 226

                        #12
                        Re: Overpottel 2.0

                        Makkelijker gezegt dan gedaan, heb het forum beetje afgezocht maar kon niks vinden, (Ik ben zo slecht met die dingen).
                        Ik wil haar het liefste in de grond zetten. Zou je wat opties kunnen benoemen?
                        Don't kill my high, because you're too low!

                        Comment

                        • Sanders
                          Chronic Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Aug 2009
                          • 165

                          #13
                          Re: Overpottel 2.0

                          Gat graven, plant erin ?.... zie dat je over verduisteren begint ...waarom moet je plant snel weg zijn? mag hij niet te groot worden? wil je snel opbrengst hebben? vind je het gewoon leuk te expirimenteren?

                          Snap je je kan veel kanten op maar jij geeft je situatie tot nog toe niet aan.

                          Personelijk heb ik de tijd en de ruimte dus zou gewoon zonder verder ingrijpen wachten tot mn plant in october ergens klaar is.

                          Comment

                          • appeljuice420
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2015
                            • 226

                            #14
                            Re: Overpottel 2.0

                            Ik heb tijd, ik heb een reuze achtertuin dus ruimte heb ik ook, expirimenteren vind ik ook leuk, hij mag van mijn part groot worden, snell opbrengst hoeft niet perse maar is altijd handig, zal ik dan vadaag even een gat graven en haar erin zetten?
                            Don't kill my high, because you're too low!

                            Comment

                            • Sanders
                              Chronic Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Aug 2009
                              • 165

                              #15
                              Re: Overpottel 2.0

                              Kan zal zeker gaan nu, alleen is het s'nachts nog iets aan de koude kant, mooiste optie zou zijn over potten in grote pot/emmer en nog even 2 weekjes wachten...termijns voorspellingen geven nl aan dat t tot in de eerste week van Mei nog tot tegen vriespunt aan kan lopen.

                              Comment

                              Bezig...