Overpottel 2.0

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • appeljuice420
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2015
    • 226

    #16
    Re: Overpottel 2.0

    Zou ik haar dan hierin gaan zetten? Voor 2 weekjes?
    Don't kill my high, because you're too low!

    Comment

    • amazing
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2014
      • 1699

      #17
      Re: Overpottel 2.0

      dit zijn allemaal buiten kweek verslagen.
      Als je het hier niet kan vinden dan zal je het niet vinden.
      Plaats hier je foto's / verslagen over jou planten op het balkon of buiten in de tuin


      zoals eerder al is aangegeven , overpotten naar minimaal 3x zo groot zoals nu.
      of in volle grond.

      U hebt geen voeding , volle grond komt u beter uit.
      en ivm de bloei , laat de dame gewoon haar werk doen en geef haar het gevraagde water.
      en wacht tot je kan oogsten is , is dit morgen of eind oktober , laat haar gewoon haar werk doen.

      deze pot is niet zo goed , stenen pot neemt water op. Kan ook gebruikt worden , maar ik vermeld het je even.
      en de pot die je zal gebruiken om ze nu in te zetten is de pot waar ze inblijft tot het einde.

      Comment

      • appeljuice420
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Mar 2015
        • 226

        #18
        Re: Overpottel 2.0

        Heel erg bedankt iedereen! Ik ga der straks in de volle grond zetten en ga heel veel expirimenteren! En als ik vragen heb zal ik ze zeker stellen!
        Don't kill my high, because you're too low!

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #19
          Re: Overpottel 2.0

          In bericht #2 stonden de antwoorden al.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • De Witte
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2013
            • 2133

            #20
            Re: Overpottel 2.0

            Die zal hij niet gevonden hebben denk ik...
            Toch vreemd dat een antwoord leid naar nog meer vragen.
            Je weet toch hoe je een gat in de grond maakt met een spade hopelijk.
            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

            Comment

            • appeljuice420
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Mar 2015
              • 226

              #21
              Re: Overpottel 2.0

              Ze staat in de grond. Kijk naar mijn kweekverslag van Little G. Hope i did good.
              Don't kill my high, because you're too low!

              Comment

              Bezig...