Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste Buiten Kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste Buiten Kweek

    Korting op 420shop
    Goeiedag,
    Ik ben van plan een Buiten kweek te starten In de volle grond deze grond is niet rijk aan voeding en wil het goed doen omdat ik de coffeeshop nogal een dure hobby vind voor iemand die zoveel rookt als ik maar ik zit met een paar vragen met welke grond kan ik het beste Op volle grond kweken & welke voeding moet ik mijn toekomstige schatjes mee geven? & moet ik verduisteren en of een over kapping maken voor als het regent?? alvast thnks in iedergeval voor alle nuttige informatie & ik hoor het wel, Bob marley's!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    #2
    Re: Eerste Buiten Kweek

    Dit zei LR2 een keer op een post van mij, ik denk dat als ik het hier plaats dat je ook wel beetje vooruit komt:

    Je bent inderdaad nogal wat vergeten. Om gezeur van mij en andere forummers te voorkomen raad ik je aan om eens lekker te gaan lezen.
    Kijk wat kweekverslagjes door, en doe het precies zoals zij, of op je eigen manier. Maar de meeste mensen hebben wel een reden waarom ze iets op een bepaalde manier doen, die schrijven ze alleen niet meer altijd op.

    Vermijd vragen als:
    - wanneer beginnen (geldt voor alle tuinen: na 15 mei)
    - hoe je moet kiemen (dat doet dat plantje al miljoenen jaren zonder hulp, de mens doet er pas 2000 jaar (met name de afgelopen 20 jaar) ontzettend moeilijk over)
    - Alle andere vragen op het 'welke vraag heb je teveel gehoord' topic
    - vragen over temperaturen (minimaal 3, maximaal 30)
    - of er voeding nodig is, en welke voeding dan de beste zou zijn (Zoveel mensen, zoveel wensen; vraag maar eens aan hondenbezitters)

    En dan heb je een super leuke tijd! Open lekker vast een kweekverslag, doe je verhaaltje en binnen no-time krijg je tips op maat.

    Veel succes!
    Don't kill my high, because you're too low!

    Comment


      #3
      Re: Eerste Buiten Kweek

      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment


        #4
        Re: Eerste Buiten Kweek

        Dankjewel


        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

        Comment

        Bezig...
        X